Kijk eens bij Watches111. Die levert vanuit Spanje. Heeft veel JDM modellen. Dat scheelt enorm.
Heb er zelf een Citizen vandaan.
Hij verkoopt ook via Chrono maar ik weet z’n naam daar zo 1 2 3 niet.
Hier ook alleen maar goede ervaringen met Sakura Je moet natuurlijk wel rekening houden met BTW en bijkomende administratieve kosten van de pakketdienst, maar dat spreek voor zich.
Eén keer een horloge besteld bij Sakura via C24. Kale prijs omgerekend ongeveer € 300,-; daar kwam aan verzendkosten en inklaring ca. € 130,- bij (12% verzendkosten en 31% invoerrechten, BTW en provisie, via Fedex).
En bij ontvangst bleek het horloge er niet eens helemaal jofel uit te zien. Leek al wel eens gedragen te zijn.
Na klagen via C24 kreeg ik wel helemaal 5% van de aankoopprijs terug via Sakura, en € 50,- ‘goodwill’ van C24. Bij elkaar ongeveer de helft van de bijkomende kosten.
Dus voor mij geen bestellingen meer bij Sakura Watches …
Ik volg je niet…
Ik gaf een voorbeeld n.a.v. de vraag van de TS:
En rekende voor dat dat ruim 30% is.
Dan zeg jij
Dat reken ik toch zelf ook juist voor? En ik heb niet gezegd dat dat - normaal gesproken - te veel is.
Dat ik toevallig een horloge kreeg dat niet helemaal in orde was en waarvoor ik wat compensatie kreeg, zodat de effectieve meerkosten wat lager werden, staat toch helemaal los van het antwoord op de vraag van de TS???
Die compensatie kreeg ik toch niet omdat ik de bijkomende kosten te hoog vond?