Bestellen

Ik wil dankzij deze geweldige forum 2 horloges bestellen bij Alpha watch.com
Maar ik zit met een paar problemen , als ik ze wil bestellen vragen ze om mijn gegevens enz enz… maar bij Postcode kan ik niet volledig mijn postcode typen het laatste lettertje past er niet meer op :(?

En ik heb nog een vraag :

Komt mijn pakketje bij mij thuis of op het postkantoor , en hoelang duurt het gemiddeld ??

mijn dank is groot

Hallo Horlogeforumers…

Ik ben op zoek naar een ’ mooie 'open horloge waar je dus de " techniek " van kunt zien… Ik heb op het internet al een paar mooie modellen van Davis gezien… zijn Davis goeie horloges ??.. En zijn er meer merken met zulke modellen voor rond de 200 euro ??

Mijn dank is groot.

Hallo B0z4,

We stellen ons altijd even voor dus zou het leuk zijn als je iets over jezelf verteld. Over Davis horloges kan ik het volgende zeggen. Het is een modemerk.Ik zou er niet te veel geld aan uitgeven. Er zitten chinese uurwerken in. Voor 200 euro is er zo veel meer en beters. Een chinese “skeleton” watch kost meestal niet meer dan 50 euro.

Kijk bijvoorbeeld een op www.alpha-watch.com. Alpha horloges worden over het algemeen goed beoordeeld en zijn een topper qua prijs/kwaliteit verhouding. De prijzen op de site zijn inclusief verzenden. Dus voor €41,- heb je dus al een skeleton horloge op je deurmat.

Vandaag mijn eerste Alpha gaan afhalen op het postkantoor.De zalmkleurige powerreserve Tourbiwheel automatic .Ik had gelezen dat ze in het echt nog mooier zijn dan op de foto’s op hun website , en dat is inderdaad zo .
Het is verbazend wat ze kunnen maken voor 44 euro ( 41 euro , als ge de 37,8 HKD verzendkosten er aftrekt ) .
Ik ga hem eens testen en post nog wel wat foto’s binnen een week .

Davis heeft best heel aardige modellen idd. Wat een horloge waard is, is heel persoonlijk. Op zich heb je voor dat geld heel veel keuze, dus even goed om je heen kijken idd.

Die heb ik een tijdje gelden ook gekocht. Mooie klok.

-Erik- Schreef:

Vandaag mijn eerste Alpha gaan afhalen op het
postkantoor.De zalmkleurige powerreserve
Tourbiwheel automatic .Ik had gelezen dat ze in
het echt nog mooier zijn dan op de foto’s op hun
website , en dat is inderdaad zo .
Het is verbazend wat ze kunnen maken voor 44 euro
( 41 euro , als ge de 37,8 HKD verzendkosten er
aftrekt ) .
Ik ga hem eens testen en post nog wel wat foto’s
binnen een week .

Wanneer heb jij hem besteld? Ik heb mijn Seamaster homage 15 juni besteld maar heb nog niks binnen :frowning:

Ik wil nu een paar horloges bestellen van Alpha, Maar als ik hem bestel moet ik dan gewoon bij de postbank betalen of moet ik het geld overmaken hoe gaat dat precies heb nog nooit iets besteld uit een ander land :slight_smile: ?

dankzij jullie heb ik mooie horloges kunnen vinden (Y)

Besteld 14/6 ; postzegels waren afgestempeld in HK op 21/6 ;briefje in mijn bus dat de postbode hem had proberen aan te bieden op 26/6 .

b0z4 Schreef:

Ik wil nu een paar horloges bestellen van Alpha,
Maar als ik hem bestel moet ik dan gewoon bij de
postbank betalen of moet ik het geld overmaken hoe
gaat dat precies heb nog nooit iets besteld uit
een ander land :slight_smile: ?

dankzij jullie heb ik mooie horloges kunnen vinden
(Y)

Ik heb het via PayPal (waar je je gewone bankrekening en creditcard aan kan koppelen) gedaan maar direct met creditcard kan ook.

Welke heb je besteld? Zelf vind ik de Speedy homage, 0ranje P.O. homage en de Pilot nog erg interessant.

Hallo Horlogeforumers… ik heb geprobeerd horloges te bestellen via Alpha watch.com… De manier waarop je moet betalen via Paypal krijg ik maar niet onder de knie ik begrijp er niks van… Zou iemand mij kunnen helpen ??
Of dat ik het bedrag in euro’s op iemand zijn rekening stort en dat hij/zij hem voor mij besteld ??

Ik wil mijn horloges heel erg graag.

heel simpel je gaat naar www.paypal.com en opent een account en betalen maar mocht het niet lukken hoor ik wel dan regel ik wel de betaling gr hans

Als ik geld wil toevoegen/storten dan krijg ik dit bericht : Uw stortingen zijn nog niet verzonden. Probeer het na 5-7 werkdagen nogmaals.

En ik kan geen grote bedragen storten, alleen maar 0, nog wat dus onder de 1 euro ??

Welkom op dit forum!

Het is de bedoeling dat Paypal na de opening van jouw nieuwe Paypal-account éérst twee kleine bedragen (bijvoorbeeld € 0,17 0f € 0,10) gaat storten naar jouw bankrekening die aan jouw Paypal-account is gekoppeld. Dit duurt ca 5 a 7 werkdagen. Als je de bedragen van Paypal hebt ontvangen, meld je die kleine bedragen terug aan Paypal ter bevestiging van de juistheid van de gehanteerde rekeningen. Zolang jouw bevestiging niet heeft plaatsgevonden, kun je nog geen gebruik maken van de Paypal-account. Hierover staat het een en ander op hun website.

Het gaat over betaalverkeer (serieus genoeg om goed van op de hoogte te komen), dus is het de moeite waard om hun informatie met aandacht te lezen. Meem daar uitgebreid de tijd voor. Succes!

Gr Ron

Tempus bedankt !..

Maar stel nu ik heb ze ontvangen hoe moet ik de bedragen terug melden ter bevestiging ?

Lees svp eerst ALLE informatie op de website van Paypal. Als je het daar nog niet hebt kunnen vinden (wat ik mij niet kan voorstellen…) kun je het alsnog vragen op het forum.

Hallo horloge formers… ik heb net 2 horloges besteld op alpa-watch.com
maar heb het volgende probleem , ik heb bij mijn straat en postcode de verkeerde postcode gegeven… het had moete zijn **23 ipv **21 zou mijn pakje nog aankomen of denken jullie ik hem zelf moet gaan ophalen op het postkantoor ??.. ik hoop dat ik mijn horloges krijg ben al helemaal bang dat ik niks meer krijg :frowning:

ff een mailtje sturen naar Alpha met het juiste adres is misschien een optie, wel het ordernummer opgeven lijkt me.

Wat Tom zegt lijkt me inderdaad verstandig.

Ik heb wel eens gemailed met de beste man, en hij reageert normaal heel erg snel.

Groeten,

Martin