Bestellingen inkoop-actie

Allereerst wil ik jullie hartelijk bedanken voor het kiezen van Clockwise als leveraar voor de inkoop-actie.
Jullie hebben lang moeten wachten maar nu is eindelijk de mogelijkheid om het horloge te bestellen.
Zoals jullie weten kunnen jullie kiezen uit 2 aanbiedingen: 20% korting op het horloge daarnaast krijg je dan een extra kroko band (Origineel Meistersinger) of 15% korting op het horloge en daarnaast krijg je de orginele vouwsluiting van Meistersinger.

Okee hoe krijg je nou zo’n prachtig horloge? Allereerst moet je kiezen welk model je wil hebben. Dit kan je doen via de site van Meistersinger: http://www.meistersinger.net/ .
Daar kies je het model uit wat je wil hebben bijvoorbeeld de AM3.02 (43mm). Je ziet in de prijslijst dat dit horloge 549 euro kost. Daar gaat dus afhankelijk van je keuze 15 of 20 % vanaf.

Deze stap had je waarschijnlijk al gemaakt. De volgende stap is een PM sturen naar Jaap-Wim met daarin de bijbehordende informatie. Dus typenummer, gekozen korting, naam, adres etc. Jaap-Wim zal je dan een mailtje terug sturen en in de beginpost de status van je bestelling weergeven. Ik vraag voor de zekerheid van de transactie een kleine aanbetaling van 100 euro. Jaap-Wim zal tevens de informatie geven hoe dit bij mij terecht kan komen. Is de aanbetaling nog niet ontvangen dan zal de status Aanbetaling nog niet ontvangen in de beginpost staan. Als de aanbetaling is ontvangen wordt het horloge besteld en wordt je status veranderd in Besteld.

Als het horloge is geleverd gaat er een mailtje richting de klant dat het horloge binnen is. De status wordt dan veranderd naar Horloge geleverd. Er zijn dan 2 mogelijkheden of je kan het horloge (op afspraak) ophalen bij Clockwise te Hellevoetsluis en het openstaande bedrag contant betalen of het horloge wordt opgestuurd nadat het geld ontvangen is (Kosten voor Clockwise). Als het horloge door de klant is ontvangen wordt de status veranderd in Inkoopactie Afgerond.

Ik hoop hierbij jullie voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er toch nog vragen zijn dan hoor ik het graag via e-mail of telefoon.

Ruud Kuiper


info@clockwise.nl

Jaap-Wim - BM3.02 (20% korting met extra bandje) Besteld
Tony - AM3.03 (20% korting met extra bandje) Besteld
Pierre - AM3.02 Besteld
Camiel - AM3.02 (20% korting met extra bandje) Besteld
Arie - BM3.02 (15% korting met vouwsluiting) Aanbetaling nog niet ontvangen
Mustafa - AM3.01 (20% korting met extra bandje) Besteld
Frank - AM3.01 (20% korting met extra bandje) Besteld
William - AM3.03 (15% korting met vouwsluiting) Besteld
Josephus 2X - BM3.03 (15% korting met vouwsluiting + saffierglas) Besteld
Abe - AM3.03 (20% korting met extra bandje) Besteld
Hans - AM3.03 (20% korting met extra bandje) Besteld
Vincent - AM3.03 (20% korting met extra bandje) Besteld

Hallo,

ik neem aan dat dit zeker weten heel snel gaat. Voor deze actie ben ik ook elke dag up-to-date gehouden over veranderingen enz.

Wat mij betreft hoeft er dus niets verkeerds te gaan, gewoon doorgeven welk horloge je graag wilt bestellen en als het mee zit kan je hem een week later om je pols doen. :slight_smile:

Het loopt trouwens nog niet echt storm wat betreft bestellingen. Jullie weten wel dat je kan bestellen tot Maandag 30 Januari?

Zo’n vraag zonder antwoord heb ik ook nog uitstaan, maar omtrent deze actie loopt de communicatie vlot zo lijkt het.

Jaap en LeenV ik denk dat dit komt door omstandigheden als jullie in een PM jullie vraag aan hem sturen zal ik het even bij hem aanhalen. We gaan nu off-topic.

Deze bestellingen zijn tot nu toe binnen:

Bestellijst Meistersinger actie:

Tony- AM3.03
Jaap-Wim- BM3.02

Mogelijkerwijs zal er iets mis zijn gegaan, neem anders contact met hem op via telefoon ik heb nooit problemen ondervonden met Clockwise. Altijd zeer snel antwoord via e-mail anders via telefoon…

Jaap,

natuurlijk van harte bedankt dat je ons dit meedeelt. Ik zou het ook erg zonde vinden dat er problemen komen na de inkoopactie dmv slechte communicatie.

Maar bij deze actie loopt alles tot op heden vlekkeloos. Laten we dus van het positieve uitgaan. :wink:

Is er serieus zo weinig belangstelling voor deze actie? Toch wel jammer, had gehoopt dat meer mensen mee deden. :slight_smile:

Bestellen kan nog tot Maandag 30Januari. Wees dus op tijd.

Aguja, je hebt een PM over je bestelling. Graag even een reactie hierop zodat ik je persoonlijk kan informeren aangaande je bestelling.

Hartelijk dank,

Jw

Jaap-Wim, je hebt een PM.

Vandaag was ik voor het eerst op de Rikketikbeurs. Wat was het daar druk zeg! Dat had ik niet verwacht. Bij het forum meeting-point heb kennis gemaakt met Nivelacuso. Hij toonde mij nog even zijn Meistersinger Forum-Limited. Verder heb ik nog even kennis gemaakt met Ruud van Clockwise. Ik vertelde hem dat ik nog niet wist welke kleur wijzerplaat ik wilde in mijn Meistersinger, maar heb zojuist de knoop doorgehakt. De hele week heb ik zitten dubben tussen de AM3.03 en de AM3.02, ppfff…

Het wordt de 1Z AM3.03 met originele vouwsluiting.

Hallo Mark,

fijn te horen dat de Rikketik je goed is bevallen. Leuk om eens wat mensen in het echt te zien hé. :slight_smile:

Heb je bestelling genoteerd en zal de hele lijst zo doormailen naar Ruud zodat hij de horloge’s kan bestellen. :smiley:

Ik zal id openingspost nog ff vermelden wie er wat heeft besteld en de status daarvan.

Groeten

En de inkoop actie is over. :smiley:

Mensen, in de openingspost kunnen jullie je betalingsstatus zien. Zoals het er nu naar uitziet zijn er nog maar 4 mensen die moeten betalen, waarvan 1 iemand 2 betalingen.

Als er meer nieuws is laat ik het weten. :slight_smile:

Oproepje:

er moet nog maar 1 persoon zijn aanbetaling (of het hele bedrag) overmaken. Zou je dit zsm doen omdat pas daarna de horloge’s worden besteld? :slight_smile:

Er zijn namelijk meer mensen die met smart wachten op hun bestelde (en deels al betaalde) horloge.

Mijn hartelijke dank.

Jaap-Wim - BM3.02 (20% korting met extra bandje) Besteld
Tony - AM3.03 (20% korting met extra bandje) Besteld
Pierre - AM3.02 Besteld
Camiel - AM3.02 (20% korting met extra bandje) Besteld
Arie - BM3.02 (15% korting met vouwsluiting) Aanbetaling nog niet ontvangen
Mustafa - AM3.01 (20% korting met extra bandje) Besteld
Frank - AM3.01 (20% korting met extra bandje) Besteld
William - AM3.03 (15% korting met vouwsluiting) Besteld
Josephus 2X - BM3.03 (15% korting met vouwsluiting + saffierglas) Besteld
Abe - AM3.03 (20% korting met extra bandje) Besteld
Hans - AM3.03 (20% korting met extra bandje) Besteld
Vincent - AM3.03 (20% korting met extra bandje) Besteld

Hallo mensen deelnemers,

de horloge’s zijn besteld. :smiley: :smiley: :smiley:

Arie, jouw horloge is ook besteld, mocht je het toch niet meer willen of opeens vd aardbodem verdwenen zijn, het horloge kan nog terug gestuurd worden.

Als het goed is kunnen de horloge’s eind volgende week binnen zijn. :smiley: :smiley: :smiley:

Een goed bericht Jaap-Wim! Tot zover alvast bedankt voor alle acties.

Dankjewel Jaap-Wim,
Ik was niet van de aardbodem verdwenen maar wel tijdelijk van het web. Natuurlijk wil ik 'm wel, zal snel mijn pm. checken en de betaling regelen.
Groeten.