Bestemming voor gratis Nomos bandje gevonden

Een paar maanden geleden heb ik net als een aantal andere HF leden het gratis Nomos bandje opgevraagd. De bijgeleverde catalogus was mooi maar ik vond het bandje te lelijk om te dragen. En daarom lag het werkloos in de kast.

Gisteren liet mijn dochter van 11 met een beteuterd gezicht haar horloge zien. Het bandje was afgebroken. “Wat jammer, het was zo’n leuk bandje met paardjes”, zei ze.

Ineens had ik een toepassing voor het Nomos bandje. Haar horloge is een echte ‘Blokker’ van wel vier euro. Dus met een Nomos band wordt ie een stuk sjieker. Maar mijn dochter vond het toch wel jammer dat er geen paardjes op de nieuwe band stonden en dat is natuurlijk ook veel belangrijker dan merkbeleving :wink:
Mijn vrouw had de oplossing door een bedeltje dat aan de band gespen. En ondanks dat zelfs voor haar horloge het bandje een beetje te smal is, was dochterlief er helemaal tevreden mee.

Vanavond zei ze ineens: “Papa, mag mijn horloge dan op de foto”. En ze bedoelde dat het op het forum moest. Dus hierbij dan:

Groet,
Jurgen

:~ hahaha geweldige reactie !

Ik zeg; ziet er prima uit !
Veel draagplezier toegewenst…

Pieter.

Ziet er keurig uit! Paars is helemaal hip nu :slight_smile:

Prima bestemming lijkt me :slight_smile:

helemaal top. vertel dr maar dat die chique sean connery als 007 ze ook zo draagt B)-

Alsof ze die kent :stuck_out_tongue:

Jeffreyh1984 Schreef:

:wink:

Jeffreyh1984 Schreef:

Vader heeft alle James Bond films op DVD in de kast staan. Dochter weet heel goed wie 007 is. :#

Kijk… dochterlief is dus goed opgevoed… kent dus waarschijnlijk ook George Lazenby…:slight_smile:
't bandje kleurt goed bij het Horloge… en… Top dat ze een analoog horloge draagt!..(tu)

Wow…,ziet dat er ff keck uit!

Is keck nog een recente uitdrukking of loop ik al weer achter?