Betaalbare gangreserve gezocht

Hoi

Ik ben op zoek naar een horloge met gangreserve aanduiding. Mijn voorkeur gaat uit naar een zwiters caliber bvb. eta 2892 met gangreserve module of een unitas 6498.

Betaalbaar is voor mij onder de 1000 euro, het liefst minder.

Hoewel mooi vind ik een trias met gangreserve toch minder doordat het geen europees caliber is.

wie weet een type of een merk voor mij?

Hier een Davosa met de unitas 6498, staat voor €1100 maar is vast wel goedkoper te vinden. Davosa is over het algemeen een erg goedkoop merk dus ik ben bang dat moeilijk wordt om modellen te vinden die echt voor veel minder dan de duizend gaan.

deze Davosa heb ik op de Duitse Ebay al gezien voor 780 euro (nieuw)
Dit zelfde model is er ook van Zeno, en wordt op Ebay aangeboden voor 899 euro:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=18686&item=4996722839&rd=1

Groet,
Paul

Mooi

dat gaat al de goede richting uit wat prijzen betreft. Ik heb al een Zeno dus die valt voor mij af. De Davosa ga ik nu even op hun site bekijken.

bedankt,
Rick

Police heeft er ook een en voor veeeeeeeel minder als 1000 euro. Zal waarschijnlijk geen europees caliber in wonen voor deze prijs.

http://www.cdjuweliers.nl/police.htm

Jouw naam past ook nog mooi bij dat horloge !!
Want was niet ene Cop(e)land destijds drummer van “Police” ?? :D:D:D:D

Best een geinig klokkie, die bullhead trouwens ook.

Kijk eens naar Orient, enkele modellen van hun Orient Star serie zijn zeer fraai. Prijzen tussen de 200 en 300 USD.

gr,
Hans Mennink

hallo,

Ik heb een elysee gekocht voor 75 euro op ebay weet alleen het kaliber niet.

Klaas

Er is een Jaguar horloge met een Gangreserve.

Er zit een Eta 2892 is en zou rond de 850 euro moeten kosten. Meer weet ik er niet van.

Lucien
De Police horloges heb ik zondag in de Bijenkorf bekeken, mijn vriendin vind ze niet mooi.(mijn Alias heb ik overgenomen van mijn highend stereo van het merk Copland)

PeterZ

De Jaguar site is momenteel niet bereikbaar en op ebay staan alleen andere type’s wel met zwitserse calibers.

Klaas
De Elysee’s zien er mooi uit.
Zou je wat meer willen vertellen over je horloge: afwerking, afwijking etc ben wel benieuwd.

Rick