Ik ben erg gecharmeerd van het merk Panerai, maar ben niet bereid het geld voor het merk te betalen Momenteel bezit ik een homage van Jackson/Getat, maar zoek een horloge van wat betere kwaliteit. Niet dat hier is mis mee is, in tegendeel, maar ik vermoed dat er betere homages (is dat een correct woord?) te verkrijgen zijn. Ik zoek in de prijsklasse tot zo’n €600,- Sandwich dial is een vereiste. Handopwinder zou mooi zijn, maar mag ook automaat zijn.
Merken die mij zelf te binnen schieten zijn Gruppo Gamma en Ancon, maar deze merken hebben momenteel geen horloge meer in de collectie die op een PAM lijkt.
Dat zijn 3 delen van 400 pagina’s elk Heb er wat doorgenomen, maar doordat de pagina’s al vanaf 2011 lopen staan er ook veel horloges die al uit productie zijn. Misschien was iemand van het forum bekend met een goed alternatief.
Volgens mij js er niets wat in de buurt komt. Ik heb er zelf ook in het verleden naar gezocht, een getat gehad en een andere hommage, maar allemaa totaal niet in de buurt van een echte Panerai. Uiteindelijk ben ik dan ook voor Panerai zelf gegaan