Betaalbare Tourbillon

Het lijkt wel alsof ik reclame maak voor Kemmner, en dat is misschien ook wel zo, maar daarvoor krijg ik niet betaald, noch qua geld, noch in horloges. Maar ik breng mezelf nu wel op een idee.
Ik kreeg een nieuwsbrief waarin Roland vol trots zijn eigen tourbillon aankondigt, met een Seagull TY800 uurwerk. Ik heb geen verstand van tourbillons en er ook geen affiniteit mee, maar mogelijk anderen wel.
http://uhrforum.de/sammelthread-herr-kemmner-t36825-6
Groet Roelof


Wat een prachthorloge zeg!!!

Inderdaad hetzelfde uurwerk zoals bij Seagull en Perpetualwatches en ik ben er tevreden over.
Made in Germany? …Die woorden vind ik er teveel aan! Waarschijnlijk slaat dat hier enkel op de dial?
Maar ziet er wel mooi uit.

Wat kost hij?

Foto’s hieronder zijn mijn perpetual tourbillon.

Dat ziet er helemaal niet slecht uit (tu)
En nog geen 800 euro, top!

Groeten,

Martin

Kemmner maakt de kasten zelf en doet dat ook voor verschillende andere fabrikanten o.a Timefactors, Kobold, RGM en Tourby.

Schitterende klok.
Roland maakt voor het geld kwalitatief zeer goede horloges.
Heb zelf een Flieger en ben er zeer tevreden over.

Gr,

Ron.

Je bent wel fan he Roelof? Van Kemmner?:wink: Maar wederom een mooie creatie. Ik zie mezelf ooit ook nog wel een Kemmner kopen.

Prachtige klok en al helemaal voor die prijs, iemand enig idee waar hij besteld kan worden?