Betaalwijze na aankoop horloge via Horlogemarkt

Cash (zwart) wat iig voor de belastingdienst verborgen blijft. :ok_hand:

3 likes

Van leden hier op HF maakt het me doorgaans niet zoveel uit, maar wanneer ik iets op MP verkoop niet. Ik hoef geen grote hoeveelheden cash van onbekenden.
Dan regelen het wel met een tikkie of je boekt het maar over met Paypal.

2 likes

Baas.

1 like

Western Union

4 likes

Gespreid, door vrouw of vriendin van de koper.

2 likes

Tot 50K betaal ik gewoon cash, hogere bedragen doe ik met American Express black.

1 like

Overschrijven voor mij toch wel de voorkeur!

kleine coupures, geen oplopende nummerserie en in een neutraal koffertje

.geld

5 likes

Overschrijven per bank heb ik tot dusver gedaan. Als de verkoper cash lekker vindt, mag dat ook bij de overdracht.

3 likes

Liever storten op een banknummer i.p.v dat tikkie :confounded:

Laatst gedaan en het komt eerst op een tussenrekening en je hebt het pas de volgende dag…via bank overschrijven staat er direct op…ook tegenwoordig van verschillende banken…zie hierboven beschreven …instant payments :ok_hand:

1 like

Tikkie werkt prima. Op zondag een tikkie tussen ABN en ING, stond meteen op de rekening. Op zondag dus tussen 2 verschillende banken.

1 like

Oh…misschien is dat nu ook veranderd, de instant payments zou per 1 juli ingaan…zelf al gemerkt dat iemand op zaterdag stortte en ik had het gelijk…dat was van Rabo naar ABN :+1::grinning:

1 like

Die ene keer dat ik hier via het forum een hologe heb overgenomen was het ook een bankoverschrijving. Wel makkelijk, je hebt de contactgegevens, het rekeningnummer, je werkt in goed vertrouwen en je hoeft niet met een pak geld over straat.

Zowel bij kopen als verkopen is het boter bij de vis !!

Gewoon sportschoenen aan en het op een lopen zetten natuurlijk.

2 likes

Ah…dat wist ik nog niet…thanks :+1::grinning:

Das dan weer minder :+1::grin: