Betaalwijze na aankoop horloge via Horlogemarkt

Welke betaalwijze is het meest populair na aankoop op Horlogemarkt?

Bij mij speciaalbier en cash money.

14 likes

Cheque.

2 likes

Betaalverzoek via tikkie of de betreffende bankierenapp.

2 likes

Aangezien het om forumleden gaat ga ik uit van goeder trouw (doe ik trouwens ook op Marktplaats na enige communicatie) en maak ik het geld over op zijn of haar bankrekening.
Tot op heden altijd goed uitgepakt.

En als MP niet lekker voelt ga ik gewoon langs en neem ik cash mee (tenzij de koper het ter plekke overgemaakt wil hebben dat vind ik ook prima).

5 likes

Betaalverzoek vanuit de bankierenapp. Geld staat direct op de rekening.
Dit kan tot een bepaalde limiet.

2 likes

Dit werkt prima.

2 likes

ING tot max 5K. Die klojo’s.

face-with-pleading-eyes_1f97a

3 likes

Dat is beter dan bij Rabobank en SNS, die hebben € 750,- per betaalverzoek. :zipper_mouth_face:

Conclusie: Allemaal een rekening bij ING openen voor aan- en verkopen in het blauwe gedeelte :stuck_out_tongue:

1 like

Sinds een tijdje ontvang je met internet bankieren het bedrag direct op je rekening zonder dat je de zelfde bank hoeft te hebben. Voor zover ik weet is dit 24/7
Dit heb ik laatst ondervonden met een transactie van een horloge. Dit maakt de hobby weer even wat makkelijker :+1:
Instant payments:

3 likes

Moet je dat wel ook zo ingesteld hebben staan. Had mijn limiet nog op 3k staan in app. Wil je het aanpassen, moet je geduld hebben.

(Heb je net tegen de verkoper gezegd dat je het gelijk overmaakt :joy:)

Gelukkig lukt het wel via de website :upside_down_face:

1 like

Nou, de meeste hier hebben een vrouw waar ik niet warm van word. Dus meestal is het gewoon cash-money…

5 likes

De meest populaire betaalwijze is toch wel een ander horloge :stuck_out_tongue:. Het blauwe deel is vooral een plek waar je leuke ruildealtjes kan maken is mijn indruk.

1 like

Voor ons normale stervelingen is dat genoeg :wink:

Via MP via betaalverzoek en via HF gewoon overmaken op rekening.

2 likes

Zeker, maar ook een plek waar je premium kan betalen aan forumleden die gratis goodies hebben gekregen ergens :wink:

6 likes

En je kan makkelijk heel veel bandjes vinden. :smirk:

2 likes

Idem.

6 likes

Klopt, maar flaneren met een Breitling pen aan een Omega keycord en een Rolex petje op mag zeker wat kosten :joy:.

2 likes

Absoluut, zeker als je een Seiko 5 om de pols hebt. I like it!

2 likes

Oh wacht, stooooohoooop.

Ik bedoelde per dag overschrijving. Ik heb geen idee wat de max van een betaalverzoek is bij ING.

2 likes