Betekenis favoriete horloge?

Deel je verhaal hier :slight_smile: ik ben benieuwd

Ja ik kocht mijn 36 mm datejust omdat ik een doel in mijn leven heb bereikt. Ik ben namelijk van een speciaal onderwijs (door men dyslexie) door gestudeerd ben naar een NIV 4 interieur opleiding die ik momenteel af aan het maken ben. Hierna zou ik graag bij een interieur architect beginnen en door willen leren naar architect.

Kan zijn dan mijn zinsopbouw erg slecht is excuus daarvoor.

Groetjes

14 likes

Begin anders eerst met die van jezelf?

Daar zijn wij wel benieuwd naar :smiley:

EDIT:

Leuk verhaal! Hopelijk mag je in de nabije toekomst mooie projecten ontwikkelen.

3 likes

Ik zou eerst hard moeten nadenken over welke nu precies mijn favoriet is. Ik heb er niet voor niets meer dan één. :thinking:

1 like

Jajajajaja. Jij hebt geen favoriet horloge. Dat is dan gemeen om te zeggen. :rofl:

1 like

Aub. Gebruik dit woord op de juiste plek. Hier hoort te staan: mijn.

Zinsopbouw en dyslexie daar gelaten. Vanaf nu gewoon daar waar je ‘men’ wilt schrijven de ‘e’ door ‘ij’ vervangen. :v:

1 like

Ok

Van alles wat ik heb gehad was dit de favoriet :crazy_face:

Maar ja het was geen keeper materiaal nee.

2 likes

En waarom was het je favo? :ok_hand:

1 like

Zeker waar ik ga over een paar weken beginnen met een stage in een interieur bedrijf :star_struck:

De Sea Dweller staat evenals de Daytona hoog op mn lijstje omdat ik het esthetisch de mooiste Rolex modellen vindt.

Het ontbreken van de datum pukkel, de HEV, dat geeft het model gewoon net dat beetje extra charme.

Verder geen emotionele betekenis ofzo, het is gewoon een erg mooi horloge.

2 likes

Probeer dan ook je Nederlands een beetje op te krikken… Topic titel veroorzaakd wat jeuk

2 likes

Nu goed ?

1 like

Vint ik ook!

1 like

*Veroorzaakt

1 like

Dat was de subtiele hint :wink:

1 like

Damn, dit topic behoorlijk verziekt al. Die jongen deelt zijn verhaal over met pijn en moeite zijn school afronden want dyslectisch, krijgt hij juist daar commentaar op.

Zelfs ik, niet wars van een kritische kanttekening, vind dit wat vervelend.

Maar goed. On-topic, ik heb geen verhaal bij mijn horloges anders dan “hebbe hebbe hebbe

13 likes

HF begint helaas erg cynisch te worden de laatste tijd, zal vast iets met Corona te maken hebben maar vervelend is het zeker. Zeker dat gezeik over spelling en grammatica is erg naar en denigrerend.

3 likes

Ik vind je super tof! Je hebt een doel, je hebt er hard voor gewerkt, je beloont jezelf.

En ja, je weg heeft hindernissen, maar geloof en inzet zorgt voor succes.

Geniet van je horloge, elke dag!

(Zegt de leraar…)

2 likes

Heren. Excuse me. Maar dat stuk over het dyslectisch zijn van TS, heeft hij pas later toegevoegd. Nadat ik een opmerking plaatste over ‘men’.

Het is opbouwende kritiek. Niets meer en niets minder.

Zal volgende keer de collega hf er niet meer verbeteren.

Als we dat allemaal doen, kunnen we over 20 jaar niet meer lezen en schrijven. :see_no_evil:

2 likes

Op het Taalforum vast en zeker gepast maar niet hier, en was niet specifiek voor jou bedoeld want erger me hier al langer aan.

2 likes