Geweldig man! Ontzettend gaaf dat je dit al voor elkaar heb gekregen! Heel veel succes! :~(tu)
Ben zeer onder de indruk van je project en benieuwd naar het resultaat!
Mijn waardering en respect voor dit ondernemersschap! Ben ook zeer benieuwd naar het uiteindleijke resultaat.
Bedankt voor alle leuke reacties! :~ Dat motiveert me alleen maar meer.
Leoz, de prijs zal ergens tussen de 750 en 850 euro (incl. btw) komen te liggen. Waarschijnlijk niet meer dan 800 euro, maar dat is nog niet zeker.
Een lancering op de rikketik zou natuurlijk ook leuk zijn, maar dat ga ik niet meer halen en ik wil de lancering toch graag iets “specialer” maken. Wel ben ik van plan om na de lancering ook op de Rikketik te gaan staan, zodat iedereen het horloge kan bekijken en zijn/haar vragen aan mij kan stellen. Als het goed is, zal ik dus een stand hebben op de Rikketik van 16 oktober. Zoals ik eerder al aangaf, wil ik ook een aantal horlogeliefhebbers uitnodigen, dus geïnteresseerden kunnen dat melden. :)-D
Bedankt voor het meedenken Menno. Ik heb wel al na zitten denken over de typenaam, maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Jouw idee lijkt me ook wel leuk om iets mee te doen.
Ik houd jullie op de hoogte.
Leuk om te horen dat het allemaal de goede kant op gaat. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.
Succes Mick!
Leuk dat je een eigen horloge gaat lanceren! Je bent erg gedreven en wat goed die vastberadenheid! (off topic: zeer geslaagd Zenith & Tante project! Erg vermakelijk & inspirerend om te lezen.)
Het horloge dat je op de markt gaat brengen, kan die zich ook onderscheiden van de gelijkwaardige merken/modellen, waardoor de consument voor jouw horloge kiest ipv die van de concurrent? Nederlands voorbeeld: zoals Van Ree watches met het DNA kenmerk. Marketing technisch gezien kan dat erg van pas komen.
Ik kijk uit naar je horloge!
Ik heb weer met heel veel plezier je update zitten lezen! Super dat je je niet laat ontmoedigen door bepaalde tegenslagen. Ik word ook met de dag nieuwsgieriger!
Dag Mick,
Na regen komt zonneschijn!
Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. Ik hou wel van een tijdloos ontwerp, dus mijn aandacht heb je. Twee vraagjes: wat wordt de lengte (lug-to-lug) van je horloge? Mijn ervaring is dat dat meer zegt over de draagbaarheid in relatie tot mijn niet zo grote pols. Andere vraag: wat voor uitvoering van de 2824 ga je gebruiken?
Nog steeds diep respect voor je inzet, gedrevenheid en ondernemerschap.
Misschien heb ik het gemist, maar wat voor een horloge wordt het? Duiker, dresswatch etc?
Mooie ‘M’ trouwens!
@Tijdzone: Het horloge zal zich absoluut onderscheiden van de rest. Het is echt een eigen ontwerp en heeft juist een heel goed onderscheidend vermogen. Buiten de persoonlijke aanpak van mijn merk zal juist het ontwerp de factor zijn die het horloge bijzonder maakt.
@Vahalis: Op je eerste vraag ga ik niet te uitgebreid in, maar ik kan je verzekeren dat de lugs niet heel fors zijn. :)-D
Je tweede vraag: Ik zal gebruik maken van de standaard uitvoering, simpelweg omdat ik niet in de gelegenheid gesteld ben om andere uitvoeringen te krijgen vanwege het probleem met de overcapaciteit van zowel Eta als Sellita. Wel zal ik elk uurwerk (indien nodig) bijregelen voordat ze in de verkoop gaan.
@Krentenbol: Het horloge zal zeker geen duikhorloge worden. Je kan er vanuit gaan dat het een casual horloge gaat worden. Wel een horloge wat ook goed onder een pak zal staan. Moeilijk te definiëren, maar ik denk dat het een breed publiek zal trekken en geschikt zal zijn voor zowel informeel als formeel gebruik.
Hallo Mick,
Goed verhaal(tu)
Ik heb je nieuwsbrief ontvangen, en via de link weer hier terecht gekomen, dan moet ik wel reageren, vind ik;)
De nieuwsbrief ziet er ook netjes uit.
Ik ben echt benieuwd hoe het uiteindelijke horloge eruit gaat zien.
Keep up the good work.
Met vriendelijke groet,
Herman
Ben erg benieuwd en potentiële klant 
Jaaaa, eindelijk weer een update en ik word steeds nieuwsgieriger.
Fijn dat het ondanks een enkele tegenslag toch weer de goede kant op gaat.
Succes verder en petje af voor wat je tot nu toe hebt gerealiseerd.
het eind is in zicht. Hou vol Mick! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Eta uurwerk en Ickler kast zijn in ieder geval goede uitgangspunten (tu)
Je bent goed bezig…
een en al respect mick (tu) , ik ben zeer benieuwd hoe het horloge er life uit zal zien.
gezien de verpakking zal het horloge er gelikt uit zien, denk ik met alles erop en aan.
veel succes .
Bewondering, respect, jaloezie en nieuwsgierigheid naar het eindresultaat!!! (tu)
Ik ben erg benieuwd naar het prototype van je hologe. Zeker nu de LE 2011 van het forum niet mijn keus is geworden.
Groetjes DR
Met mijn 56 jaar kan ik jou alleen maar een compliment maken voor je durf om dit te doen.
Je verdient in ieder geval een mooi platform om dit horloge te lanceren.
Misschien dat hier op het forum iemand is die connecties heeft met een vooraanstaande Horloger die jou aanbied een presentatie voor jou te verzorgen met de nodige publicitaire tam-tam erom heen.
Denk ook aan een publicatie in b.v. in het 00/24 tijdschrift, of een ander tijdschrift, dan schiet het lekker op.
Chapeau!! En veel succes!
Ik kan alleen maar zeggen: (tu) dat je dit doet. Dit project verdient het om te slagen!
Je maakt me erg nieuwsgierig!!
Kun je een prijsindicatie geven van je horloge ??