Had ik niet verwacht van dit merk, leek me meer “onder de radar”.
Dat is heel belangrijk, van Casio’s en Vostoks heb ik net zoveel plezier als van duurdere horloges.
Je weet in elk geval wat je zoekt qua soort en stijl horloges. Heerlijk wonen aan zee, ik ben ook dol op de kust. Maar toch liever niet te dicht in de buurt van mijn schoonmoeder.
Welkom op HF! En je poneert een aantal interessante stellingen.
Dat laatste zal zelden iemand toegeven, maar is soms natuurlijk weldegelijk zo. Voor mij is een horloge overigens, naast een handig functioneel apparaat, een sieraad/accessoire. Helemaal persoonlijk natuurlijk.
is zeker wel een
Mooi merk, mooie historie, uitstekende kwaliteit en mooie modellen. Zeker de reissue duikers!
Aanvankelijk wilde ik een king turtle vanwege de kroon op 4 uur wat comfortable is op de fiets en ze hebben een saffier dome en geen alu bezel …wijzerplaat leek me mooi maar in werkelijk alleen maar in bepaalde invalshoek van licht maar dat was het issue niet eens. De ring om de wijzerplaat was niet perfect uitgelijnd en zodoende het driehoekje op de bezel ook niet wat dus verkeerd in de bezel was gelijmd. Vond t amateuristisch eruitzien en de bezel voelde goedkoop aan met dat dubbele klik punt en op en neer gewobbel. Ik heb de strapcode band nog bewaard mocht ik nog een dagje uit beater in huis halen maar vond t een afknapper in eerste instantie