Je wordt hier als snel als pedant aangemerkt als je vriendelijk vraagt aan anderen niet pedant te zijn. Het is hier niet altijd gemoedelijk. Maar m.i. heb je gelijk, we hoeven hier niet te bekeren. De vraag was simpel, het antwoord ook, nml. niets mis met die aanbieding.
Zoals verwacht, veel meningen over het merk dan het horloge zelf. Meningen waar ik het overigens mee eens ben, maar zoveel mensen zoveel wensen toch? Kan me voorstellen dat de naam en de looks vh horloge je aanspreken. Kwam design hebben dergelijke modemerken het best redelijk voor elkaar.
Ik zou echter ook liever iets kopen van een horlogemerk ipv een modemerk. Maar als jou het klokje je wel iets lijkt, zou ik vooral uitzoeken hoe het zit met de reputatie vd shop. Feedback en ervaringen opzoeken op internet, bij de consumentenbond, tros radar, etc.
Ik vond hier in een review dat armani meestal gebruikt maakt van Japanse uurwerkjes, zo ook in deze met een VD53B2. Nothing fancy, maar ze zijn best degelijk vh geld.
http://watchdepots.com/blog/2013/11/25/57/
Veel succes met je keuze! Mocht je suggesties willen voor alternatieven, laat het even weten. Op het faq gedeelte staat een ehbo lijstje die je.op.weg kan helpen.
Bedankt voor de nuttige reacties. Ik heb door dat Armani niet bepaald in de smaak valt. Toch vind ik de Armanis wel het mooiste voor mijn budget (€200-€300). Omdat jullie zeggen dat er zoveel meer moois is voor dat budget wil ik jullie vragen voor advies voor een horloge in dat budget. Mijn eisen zijn: een rustig chronograaf, Het liefts een metalen band. Geen zwarte band.
Als jij je er goed bij voelt moet je deze klok gewoon kopen. Gaat erom wat jij graag wil dragen en niet wat de gasten hierboven wel of niet okay vinden.
Ik zou zeggen, Google eens op Citizen en Orient Watch, beiden hebben brede range quartz chronografen die tussen de 200 en 300 euro kosten. Succes met je zoektocht, en geniet ervan, is misschien wel het leukste deel van de hobby.
Naast de genoemde citizen en orient, vond ik sommige modellen van pulsar ook mooi. Het Is wel lang geleden, dus weet niet wat ze nu hebben.
Misschien dan een seiko in de aanbieding ook binnen budget past? Er was op horlogevandaag (verteld in het engels) geregeld een chronograaf in de aanbieding. Wel wat drukker misschien.
Deze bijvoorbeeld