Betrouwbare Armani?

Beste mensen van Horlogeforum.nl

Als trotse eigenaar van een G-SHOCK 3263 ben ik opzoek naar een iets luxer horloge om erbij te hebben, hierop vielen mijn ogen gelijk op een Armani AR2434. Ik zag een advertentie van Superwinkel.nl waar deze word aangeboden voor €200. Deze webshop heeft een thuiswinkelwaarborg certificaat en de reviews buiten de site om zijn ook positief. Omdat Armani op grote schaal word nagemaakt ben ik toch niet helemaal zeker van deze aanbieding en daarom wil ik jullie vragen om er te kijken.

Alvast bedankt!

Johan

Link:https://www.superwinkel.nl/horloges/emporio-armani/emporio-armani-ar2434.html?pcid=1&bcid=SUP029471&tool=google_shopping_horloges&info=SUP029471&gclid=CjwKEAiA8ee0BRD1l7vV6JHe0zISJADxYItmzR_TADsKNDRJ3wDVOImeaAFpQFVRD-OPqY4MzexqUBoCo1zw_wcB

Of het echt is of niet, het blijft een plakmerk. €200 over de balk wat mij betreft maar het zijn jouw centen.

200 euro door de wc inderdaad. Als dat je budget is, is er genoeg ‘leuks voor erbij’ te vinden. Ben zelf niet zo thuis in die range, maar ik weet wel dat Armani er niet thuishoort.

1 like

Ik hoef niet eens te kijken of het wat is, want ik weet het al. Beste man - lees je gewoon 's een paar dagen/weken in hier. Voor pakweg 200 euro koop je al een keurige Seiko of Tissot chronograaf, om 's wat te noemen. En dat zijn wel horlogemerken. :smile:

2 likes

Zou voor 200 euro Armani jeans van kopen i.p.v. Armani horloge…

2 likes

Ik hoop dat je deze nog niet gekocht hebt!!

Je kan duidelijk zien aan het plaatje dat deze niet echt is.
1 (slecht) gefotoshopte boel!
Horloge lijkt te zweven?? Geen standaard of iets dergelijks.

Zou ik je eerder deze deal aanbevelen! Echte JBW!! (normaal ca. 1000 euro!)

http://watch2day.nl/deal/18546/jbw-knox-diamonds

Got to love sarcasm :grinning:

Gshock is toch al luxe genoeg?!

100 euro bijsparen en een mooie gebruikte glycine, steinhart, Hydroconquest quartz of whatever, maar toch geen Armani he! Dit is mijn mening, maar je moet kopen wat je zelf graag ziet!!!

:joy: :joy: :joy:

Armani is een modemerk, geen horlogemerk. Het zal op dit forum dus ook nooit serieus genomen worden. Moet wel eerlijk zeggen dat mij pa al 3 jaar met een Armani loopt en er nog nooit problemen mee gehad. Maar als serieuze horlogeliefhebber… nee

Hoi Johan,

Welkom op het forum.
Zoals je hierboven al hebt gelezen zijn de meesten hier van mening dat €200,00 echt teveel is betaald voor dit horloge. In dit geval betaal je voornamelijk voor de merknaam. Als het je daar om gaat, prima dan moet je dat gewoon doen.
Maar… voor €200,00 koop je zoveel ander moois waarbij de prijs/kwaliteit verhouding beter in balans is.

1 like

Het mag dan kwalificeren als een modemerk, evenals (Hugo) Boss, maar deze merken kunnen zich niet permitteren om rotzooi te verkopen.

1 like

En 200 euro is nog goedkoop voor een Armani chronograaf, normaal tussen de 300 en 500euro.
Maar ik zou het niet vertrouwen bovenstaande webwinkel, bij betrouwbare adressen staat dit model voor dik 300 euro te koop.
Maar er is zoveel leukers te kopen voor dat geld, Seiko, Tissot.
Kijk maar eens op http://www.monsterwatches.nl dat is een goed adres voor Seiko.

1 like

Volgens mij was de vraag van de TS of dit horloge authentiek is.
En ik zie in de website geen enkele aanleiding om aan te nemen dat dit niet zo zou zijn. Mij zou niets me tegenhouden (en of ik dat horloge zelf zou willen hebben, dat is een heel andere vraag…)

1 like

Neem eerst een 2-tal dagen om dit forum is door te lezen. Ben er zeker van dat je snel deze (mss wel echte Armani) snel zal vergeten zijn!

Heb zelf prima ervaringen met superwinkel, niet de horloge tak trouwens maar wel een paar keer bij de parfum afdeling geshopt.

1 like

Laten we ons s.v.p. niet al te pedant opstellen. Er zijn mensen die graag een horloge van een modemerk hebben. Prima. Horloge is wellicht te duur, de mode ook. Ik doe al 4 jaar met een paar Wranglers van €18. Dus die jeans van Armani zijn te duur. Het zij zo.

2 likes

Mea culpa…

Paar dagen hier rondhangen en beetje inlezen, dan weet je het verschil tussen horloge en armband.

1 like