Betrouwbare dealers

Wat zijn nu betrouwbare en goede verkoopadressen/dealers voor de betere merken (gecompliceerde) horloges hier in Nederland en in het bijzonder in Noord-Holland?

Met vriendelijke groet,
Marco J.

Je vraag is op deze manier onmogelijk te beantwoorden, Marco! Wees eens wat specifieker.
Welk merk heeft je voorkeur? Kijk dan op de website van dit merk naar de dealers. Wellicht kun je dan vervolgens hier weer een balletje opgooien en informeren naar ervaringen, want die zijn er te over! :wink:

Marco J. Schreef:

Wat zijn nu betrouwbare en goede
verkoopadressen/dealers voor de betere merken
(gecompliceerde) horloges hier in Nederland en in
het bijzonder in Noord-Holland?

Met vriendelijke groet,
Marco J.

Altijd eerst even zelf zoeken en lezen…

http://www.horlogeforum.nl/list.php?13

Bijvoorbeeld een:

IWC
Da Vinci Chronograph IW3764

Als ik hierop google, dan kom ik uit bij een juwelier in Rotterdam (www.juwelier.nu).
Deze voert wel veel A-merken. Is er ervaring met deze juwelier?
En wat vinden jullie van zo een Da vinci?
Weten jullie misschien een richtprijs voor dit horloge?

Met vriendelijke groet,
Marco J.

Je kunt op de site van IWC precies bekijken welke de officiële dealers zijn. Zoek gewoon de dichtstbijzijnde uit en ga daar eens kijken.

Volgens mij is er helemaal niets mis met de Da Vinci. Een prijsindicatie moet je op internet toch ook wel ergens kunnen vinden, lijkt me…

Misschien heeft iemand hier op dit forum tips en ideeën inzake de aanschaf van een dergelijke IWC in Noord-Holland?

Van Willegen heb je een goede aan.
Was er nog bijna gaan werken…

Ibink te Alkmaar

hcptdg Schreef:

Marco J. Schreef:


Wat zijn nu betrouwbare en goede
verkoopadressen/dealers voor de betere merken
(gecompliceerde) horloges hier in Nederland en
in
het bijzonder in Noord-Holland?

Met vriendelijke groet,
Marco J.

Altijd eerst even zelf zoeken en lezen…

http://www.horlogeforum.nl/list.php?13

hans, ik dacht dat jij zou gaan zeggen:“zijn er uberhaupt betrouwbare mensen in noord-holland?” :stuck_out_tongue:

Voor prijsindicaties gebruik ik zelf altijd de zoekfunctie van Chrono24
http://www.chrono24.com/web/nl/suchen/u/index.htm

Groeten,

Martin

MartinB Schreef:

Voor prijsindicaties gebruik ik zelf altijd de
zoekfunctie van Chrono24

Groeten,

Martin

Een andere handige site is:

www.uhrenpreise.de

Hmm, direct linken doet het ff niet. Moet je maar ff copy- paste’n. (tu)

ik ken de meeste alleen maar van in de etalage kijken maar in de omgeving van de dam in amsterdam kan je praktisch alle dure merken nieuw kopen, amsterdam diamond center op de dam zelf, willem van pampus op het damrak, harry tromp en bonebakker op het rokin en reuter in de kalverstraat. 't moet raar lopen wil je daar niet slagen…'t lijken mij allemaal betrouwbare namen maar zijn waarschijnlijk niet de goedkoopste…

groet

klaas-w

Mijn beste,

Over betrouwbare dealers gesproken.

Ik verblijf morgen voor en paar dagen in Maastricht.
Zodoende heb ik mij voorgenomen om nu eens niet de algemeen gangbare toeristische routes te volgen maar een ’Route de Horlogerie’.
De volgende juweliers / horlogiers heb ik op mijn lijst staan:
Martens, Steiner, Burger, Willy Vossen, Filipucci, Brocantique en Scorpione.
Ik ben benieuwd wat voor moois ik tegen kom.:wink:

Orologio Signaturis Temporis

Dan maak je borst maar nat, Coenraad, want je gaat je ogen uitkijken! :slight_smile:
Ik wens je veel plezier in Mestreech! (ja, ik kom uit die contreien, maar woon tegenwoordig een heel stuk noordoostelijker :frowning: )