Hallo allemaal,
Weet iemand toevallig een betrouwbare Ebay verkoper waar men Seiko’s kan kopen? Met name de SARB serie (SARB033, SARB065 Cocktail time, SARB017 Alpinist, etc.) Bij voorkeur eentje in Europa om importheffingen en btw bij de douane te voorkomen. Tips voor een ander goed adresje dan Ebay zijn ook welkom. Alvast heel erg bedankt!
Gr. Ralph
@anon50762135EV kom er maar in.
1 like
Citiwide is volgens mij de goedkoopste en is prima.
4 likes
Zitten er bij solojapan geen aanvullende kosten zoals import heffing en btw bij?
Komt uit Spanje. Dus niet naar NL nee.
1 like
Thanks! Ik blijf ebay spannend vinden heb daar sneller het gevoel dat er meer neppe rommel tussen kan zitten. Citiwide is 100% authentiek? Zelf toevallig ook wel eens wat besteld?
staat toch een sarb op het verkoopgedeelte?
1 like
Ebay is niet zo heel spannend hoor. Je betaalt met paypal dus je hebt al wat bescherming.
Verder even kijken naar de feedback. Veel verkopers zijn gewoon winkels/eenmanszaakjes die een groter publiek willen bereiken.
1 like
Vandaar dat wij betrouwbare sellers aandragen… 
1 like
Haha zeker waar. Mi scuzi 
Kent iemand cw_timede ?
Hij/zij biedt merkhorloges zonder box aan voor zeer lage prijzen.
Solojapan kan je beter een mail of bericht via facebook sturen, de prijs is dan gunstiger dan de ebay prijs. Wellicht dat dit met andere sellers ook werkt maar met solo heb ik ervaring.
Citiwide en SoloJapan zijn goede adressen. Los van ebay zie je soms op Amazon.de ook dingen voorbij komen, als je andere sites ook wilt proberen. Maar op Amazon moet je een mazzeltje hebben qua prijs, meestal zijn ze goedkoper dan de dealer / boutique (als die het al hebben) maar net wat duurder dan de goedkoopste ebay adressen. Soms zie je aanbiedingen.