Betrouwbare horlogemaker in Groningen of omgeving

Hallo mede enthousiastelingen.

Ik wil mijn Tag heuer Aquaracer automatic onderwerpen aan een service beurt en een waterdichtheids controle.

Ik heb het horloge gekocht van mede forumlid Swiza.

Kan iemand mij vertellen bij welke Juwelier/horlogemaker ik in de omgeving Groningen terecht kan?

En is het acceptabel voor die juwelier/Horlogemaker om mij te helpen met een horloge dat ik niet bij hem/haar heb gekocht?

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties.

Vriendelijke groeten uit het steeds kouder wordende hoge noorden,

Joram.

Hallo Joram,

Uit eigen ervaring weet ik dat het niet gemakkelijk is om een “ouderwetse” horlogemaker te vinden. De meeste juweliers sturen een horloge door naar een servicecenter of een horlogemaker waar ze een contract mee hebben om dan nog een keer minimaal 100% bij de prijs op te plakken. Daarnaast werken veel horlogemakers niet voor partikulieren. Dat laatste heb ik ondertussen na veel zoekwerk wel ervaren. http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,47856,48019#msg-48019

Inmiddels heb ik een horlogemaker gevonden (omgeving midden Drenthe) die voor een redelijke prijs goed werk verricht. Mocht je belang hebben dan kan ik hem vragen of hij nog (meer) werk aanneemt. Laat me maar weten via PB.

Groet,
Marten