Betrouwbare tudor informatie

Plus het gold plated van de oude Tudor banden slijt erg snel!

Des te makkelijker te verwijderen lijkt me dan hahaha

3 likes

voor jou een voordeel inderdaad

1 like

Zou je dit er af laten halen bij een juwelier met zuur of schuren lichtjes en alles afplakken?

Wat ga je met die two tone doen :thinking:

Haha dadelijk zoek ik er 1 en dan weet ik dat jij er een stalen van gemaakt hebt :wink:

Ik knap nu vaak af op de kwaliteit van de band. Het goud bladdert er bij sommige gewoon af.

Nou ik heb de two tone gekocht omdat die nog helemaal strak is en alle links heeft. Deze band is zo lastig te vinden überhaupt dus vandaar dat ik het zo doe nu hahaha.

Had je er al geen jubilee op zitten? Heb je hem al binnen? (Ik zag je gezocht post net) jij had die met de Linne dial toch? En uit 85 damn ben best jaloers man haha mijn geboorte jaar.

Wil je hem misschien ruilen tegen de limited edition Invicta pro diver Ben ff de ref. Kwijt :laughing:

Nee heb heel weinig met Invicta hahaha en ik heb op dit moment een andere 6248-20 maar die mist een link en is niet zo netjes als ik zou willen. Heb dus met mazzel een een eBay veiling gewonnen voor een mint two tone voor een denk ik hele mooie prijs.

1 like

Ah jammer, anders had je het natuurlijk meteen gedaan :wink:

Super mooie band. Misschien moet ik maar niet zo op de band letten en die later 1 los hopen op de kop te kunnen tikken.

1 like

Ja kijk mij irriteerde het, ik wil een vintage zo origineel mogelijk hebben dus vandaar dat ik er moeite in steek. Opzich hoeft dat niet natuurlijk.

1 like

Kan je 'm niet beter laten verchromen dan? Lijkt mij veiliger voor je een duur bandje naar de Filistijnen helpt. Bijvoorbeeld Haveman zou dit misschien kunnen doen?

Zou kunnen alleen de band is normaal dacht ik brushed op de zijkant en midden links gepolijst. Plus stainless kan je als het goed is dus door in zuurbadje te doen zonder schade het goud verwijderen. Maar ga het verchromen overwegen thanks!

Het goud op deze van deze banden zo flinterdun dat je er met 5 min poetsen met cape cod waarschijnlijk al vanaf bent…

1 like

Mijn huidige band heeft nog wat goud resten ga daar op testen dan

1 like