Bettix Horloge ,heb geen idee?

Heeft iemand al eens gehoord van een Bettix horloge?
Heb eens gezocht op het net ,niets te vinden,zelfs Henriks lijst brengt geen uitkomst,Het is een duikhorloge ,swiss made,met een eta 2772 cal.
Maar de naam Bettix zegt me niks,kan zijn dat een firma in duikspullen een horloge heeft uitgebracht onder eigen naam,ik zeg maar wat.
weet iemand het antwoord of heeft iemand tips waar te zoeken ,hoor ik dat graag.
Groeten.
M.C.

Die van Marktplaats. Heb er een tijdje naar gekeken maar toch iets te klein voor me. Volgens mij was Bettix geen groot merk en hebben ze horloges laten maken door Squale. Ik zou zoeken op Squale. Dan kom je waarschijnlijk het verst

Hallo Tom,
Had al geprobeert met Squale,maar meer dan de zin dat Squale horloges vel onder andere merknamen zijn verkocht leverde dat niet op voor wat de naam betreft.
Zal eens een paar fotos plaatsen als ik tijd heb,kijken wat dat oplevert.
Is inderdaat geen grote klok,maar ik ben nog uit de tijd dat 35mm een echte herenmaat was,en heb geen dikke polsen,dus dat kan net.
In ieder geval bedankt voor de tip.
Groeten.
M.C.

Op de lijst staan alleen Zwitserse merknamen (mind you, merknamen zijn niet direct merken, veel merken hebben vele merknamen), dus misschien is het een merk uit een ander land (Italie als die connectie met Squale er is?). Maar het kan inderdaad ook zoals je zegt een bedrijf zijn (geweest) dat andere dingen doet en onder hun naam eens horloges liet maken.

Helemaal gelijk Henrik wat die merken betreft,is gewoon lastig zoeken zo,de bekende speld in de hooiberg,zal vandaagof morgen {als ik even tijd heb om ze te maken]eens wat fotos plaatsen, kan zijn dat datimand op een idee brengt.
M.C.