Beursen?

Ik ben naar de beurs in tongeren geweest en vond dit heel leuk maar miste de afdeling met nieuwe uurwerken van gewoon tot klasse merken , al weet ik dat op zo eens beurs het meer over de onderdelen gaat maar miss weet iemand wanneer er een beurs os van nieuwe urwerken ? ook voor de klasse grote merken
weet iemand dit ?
dank , rene
ps: beursen in belgie he ,

Hallo Netski,
Ik wilde er ook naar toe gaan maar was verhinderd.
Wat ik me afvraag is wat je wel hebt gezien aan horloges?
Als je van vintage horloges houd en lekker wil rommelen in bakken vol oude horloges ben je daar aan het goede adres.Ik bedoel is het een bezoekje waard ?

BeurZen

Goed zeg van jou,dat je netski verbeterd.
Een uitstekende bijdrage ook aan de gestelde vragen.
Ga zo door…(tu) (tu) (tu)

Ik heb helemaal geen zin in een enorme discussie, maar waarom zou je iemand niet mogen verbeteren?

Hij maakt hem niet belachelijk, hij leert hem alleen iets.

Ivo Schreef:

Ik heb helemaal geen zin in een enorme discussie,
maar waarom zou je iemand niet mogen verbeteren?

Hij maakt hem niet belachelijk, hij leert hem
alleen iets.

Doe het in een pb als je iemand wil helpen…

daar is ook wat voor te zeggen.

Ivo Schreef:

Ik heb helemaal geen zin in een enorme discussie,
maar waarom zou je iemand niet mogen verbeteren?

Hij maakt hem niet belachelijk, hij leert hem
alleen iets.

Misschien is het in Belgie met een andere spelling en is het inderdaag Beursen met een S ipv een Z. Zie er zelf ook niet echt het nut van in om steeds op taalfouten te letten, of het moet helemaal warrig zijn waar niemand iets van snapt, maar hier snappen de meeste wel dat er beursen/beurzen bedoeld worden. :slight_smile:

ik weet wel; goede beurzen vergen goede beursen…

ja is wel eens de moeite maar meer voor onderdelen en nog goede maar oude urwerken die te koop zijn

www.rikketik.nl

22 oktober weer in Houten.

En speciaal voor Rene ook op 5 november in Antwerpen :smiley:

Er moet ergens in sept. een beurs in keulen zijn of een in Munchen,
wie weet waarneer?

Hoe laat en waar precies is die beurs in Antwerpen? Dat is voor mij (Z.-Vlaanderen) tenminste eens lekker dichtbij.
Caroline