Beurtje voor een oude Aqua Lung

Hallo,
ik heb het laatst weer een keer mijn oude Blancpain gedragen en deze blijft staan, als ik ze niet meer draag…
Heef iemand hier een aanrader voor waar ik deze het best naartoe ga brengen?
Alvast bedankt,
Benny

1 like

Waarschijnlijk gewoon opwinden voor je hem gaat dragen? Is het een automaat of handopwinder?

Eerst een plaatje posten of me PM-en :smile:

Zo’n prachtklok moet je showen hier…

Ook dat ja. En nu kan die foto gewoon naar het reactie vak geschoven worden. Super makkelijk om foto’s te plaatsen nu.

Idd. graag een plaatje want dat schijnt een makkie te zijn nu.
Ik heb persoonlijk zeer goede ervaringen met W&V te Alkmaar
vwb. mijn vintage horloges.

Beste,
dat zou ik kunnen doen in het weekend.
Mvgr
Benny

6 likes

Meestal lukt het niet met het uploaden hier…
Het is een automaat.

Prachtig! Ben jaloers. Als er ooit afscheid van wilt nemen…

Blancpain, echt zo’n merk dat je maar weinig ziet, gave aanwinst!

Heel erg mooi, lijkt me geweldig om zoiets te kunnen dragen!
Dank je wel voor het plaatje :+1:

Mooie duiker hoor!! Erg gaaf, mijn complimenten. Heb je deze al lang in je bezit?

Ik heb hem rond 6 jaren in mijn bezit. Maar nu is nog steeds de vraag, waar?
Ik weet, dat tijdloss in Leiden een hele goede werk van kan maken, maar sta ook voor anderen oplossingen open…
Gr
Benny

Pikotech in Uden, maar die heeft het wel érg druk…

Beste Benny,

Wat een legendarisch horloge heb je daar. Er is op dit forum een “ervaring met horlogemakers” gedeelte, de moeite waard om te bekijken. Persoonlijk heb ik meerdere goede ervaringen met Jan Ubels in Bredevoort en recent heb ik een horloge laten doen door Hub Hannemann in Kerkrade, ook tot volle tevredenheid. Succes!

Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb er ook al wat doorgelezen maar ja, zo een Aqua Lung is toch niet echt iets hedendaags…

Lijkt mij een vrij neppe Aqualung, ben geen echte kenner maar ik heb een lange tijd geleden een paar echte exemplaren gehad.

Die zagen er toch net iets anders uit! Wat mij opvalt, bezel nummers, kroon, de T achter swiss made die veel te ver staat, wijzers…

Ik hoop voor je van niet.

Zeer mooi horloge!


heb mijn bericht gewijzigd over de lugs, die lijken er wel vaker zo uit te zien

1 like