Beurzen in Köln en Düsseldorf

Wie heeft ervaring met de horlogebeurzen in Köln en Düsseldorf die op de site van de rikketik staan? Ben op zoek naar mooie memovox compressor Q170 84 70.

Met name Koln is een forse beurs. Maar ook net als in houten staan daar ook boefjes met rare klokjes, dus neem een kenner mee of ben er zelf een. Düsseldorf is wat beperkter dan Koln, maar er staan geen mannen met koekoeksklokken gelukkig.

In Keulen staan ook een hoop verkopers die je ook in Houten vind.

Beste ,
Ben nooit in Dusseldorf geweest maar in Keulen is het niveau vele malen hoger dan in Houten, en ook veel overzichtelijker omdat je er ook alleen horloges vindt.
De kans is groot dat je er die JLC vindt die je zoekt.
Succes,
Guus

Ha die Guus,

Dat klinkt goed. Anderen geven aan dat er 'boefjes’en veel dezelfde handelaren als in Houten staan maar zo te horen heb jij andere ervaringen.
Wanneer ik een dergelijk horloge New Old Stock of evt tweedehands zou kopen wil ik wel alle papieren en doos erbij maar goed ga maar eens kijken of een bezoek er dit jaar inzit…
Heb jij verder mogelijk nog tips/advies om NOS te kunnen kopen? Een goed adres?
Bij voorbaat hartelijk dank…jaegersk

Let wel: er staan in Koln, net als in Houten OOK boefjes. Maar minder, en ook flink wat serieuze handelaren en inderdaad, veel overzichtelijker en meer fatsoenlijke spullen dan in Houten.

beste hcptdg,
Dank voor je nuancering. Het leek me al een leuk uitje maar door het eerdere bericht had ik wat bedenkingen… Dus fijn dat je nog even reageert.

mvgr. jaegersk

Mijn beste
Kijk eens op de site van William Wien daar staan 2 klokken op waar jij belangstelling voor zou kunnen hebben.
Ben je zeker van een echte, een goede prijs en goed advies, heb er zelf al verschillende klokken gekocht.
Voor de goede orde anders krijg je weer van die rare reacties.
Ik ben geen familie, kennis of vriend van William, heb alleen met hem zeer goede ervaring, en het is een heel aardige kerel.
Groeten,
Guus

ha die Guus, thanks for je reactie… heb idd de site van william bekeken. hij heeft mooie spullen en is dus een aanwinst… de memovox compressor die hij heeft is het net niet want het JL logo ontbreekt. maar verder… erg mooi.
dus nogmaals bedankt. jaegersk