Net mijn Seiko MOD vekocht aan @Beyns. Hele korte snelle communicatie en hij is gelijk in de auto gestapt om hem te komen halen…leuk gesprek gehad en wat mij betreft dus een aanrader
@Beyns1 heeft een horlogebandje van mij overgekocht. De communicatie en betaling verliepen vlekkeloos.
Helaas ging het bezorgen minder soepel. PostNL en hun Belgische collega’s hebben het merkbaar druk waardoor het geduld van zowel Bert als mijzelf danig op de proef werden gesteld. Gelukkig kwam zojuist het verlossende woord en is ook deze koop, zij het met vertraging, goed verlopen.
Dankjewel voor de prettige afhandeling en je geduld, Bert!
Met @Beyns1 een ruil gedaan. Heeft weinig woorden nodig alles verliep top veel plezier met de representor!
Leuke Tissot verkocht aan @Beyns1 . De deal was snel en netjes rond. Communicatie was soepel en vlot. Niets op aan te merken dus. Aanrader!
Leuke ruil gedaan met @Beyns1 , vlotte communicatie, alles duidelijke en helemaal in orde!
Dikke aanrader!
Mooie ruil gedaan met @Beyns1 .
Zeer vlotte communicatie en supersnel verstuurd. Horloge is nog mooier dan op de foto’s. Erg blij mee. Aanrader dus!!
Afgelopen week een Tissot PRX 80 lederen band overgenomen van mede forum lid @Beyns1 , na eerste contact snel een goede prijs overeengekomen en het bandje werd keurig verpakt naar me toegestuurd. Bij aankomst meteen de stalen band verwisseld voor het lederen exemplaar en naar verwachting staat het perfect bij het horloge. Nu alleen de rubberen nog op de kop tikken en zijn we wat de PRX betreft compleet.