Bezel en nato advies gevraagd voor Vostok

Hey gaaf man! Goed hoor die bezel. Waar had je die nu vandaan?

Nu ik het zo in deze combinatie zie denk ik dan ook, en dan heeft het echt een fikse upgrade qua looks gekregen zo alles bij elkaar :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Veel plezier ervan!

Van vostok-poljot.com

Qua band, tsja, misschien ooit. Nu even bezig met ander projectje: zelf een super compressor look-a-like Bombay special in elkaar aan het vouwen. Maar heb nog niet alle spullen binnen.

1 like

Nadat het uurwerk een tijdje onder revisie heeft gelegen op de knutselkamer, vond ik het tijd om nog wat meer aandacht aan het horloge te geven.
Nog geen nieuwe band, maar wel nieuwe wijzers. Whoop, whoop!

Vooraf weet je het nooit, maar de vormen komen perfect uit. Urenwijzer kust de driehoeken en de vorm loopt perfect door. De minutenwijzer reikt tot aan de buitenkant van de minutenindices, waarvan de binnenkant wordt aangedaan door de secondewijzer.
Ben er blij mee!

Ter beeldvorming. Zo zag het origineel er uit.

5 likes

Stukken beter met deze wijzers. En aub geen NATO… Een mooie leren band zou m goed doen.

1 like

In eerste instantie wilde ik hem op nato houden, om er eventueel ook mee te kunnen duiken. Maar nu ik deze zo vaak open heb gehad, twijfel ik aan de waterdichtheid, dus het mag nu.
Heb al een paar schetsen van hersenscheten naar Ko opgestuurd. In mijn hoofd zag het er beter uit dan op de schetsen, maar ik ga er van uit dat hij met een goed idee kan komen op basis van mujn input.
Had gezegd dat hij alle tijd mocht nemen, dus ik wacht het rustig af. Heb geen haast.

1 like

Voor een paar euro nieuwe rubbertjes bestellen en je kan er ook weer mee zwemmen hoor.

1 like

Ziet er goed uit. Wijzers passen er goed bij.

1 like

Mooi kleur van plaat

1 like