Bezel inlay verwisselen Magrette Moana Pacific

Nadat ik van een fijn forumlid een Magrette Moana Pacific PVD Rose Gold had overgenomen, trad er vervaging op de inlay van de bezel op. De C3 luminova werd steeds minder. Ik kon het er zelfs met mijn vinger van af vegen.
Nu had ik nog garantie, dus toch even Stephan van Magrette een mailtje gestuurd. Direct een antwoord terug dat hij een nieuwe inlay kon opsturen en dat als je een beetje handig was dit vrij simpel te vervangen was. Ik kon hem natuurlijk ook altijd nog opsturen…

Toen duurde het toch wat langer en die inlay kwam maar niet. Bleek dat Stephan die al lang op de bus had gedaan en dat “pieterpost” weer eens een steek liet vallen. Na weer wat mail contact en 2 dagen verder de inlay in de bus!

Dus ik kon gaan stoeien, handige link erbij met fotos en stap voor stap de uitleg…

Dan hier de fotos:

Stephan van Magrette thanks voor de goede en snelle service

En goed weekend voor alle

Gr
DJ77

(tu) goed gelukt, blijven mooie klokken;)

Mooi gedaan. Mij viel het vorige week ook toevallig op dat de cijfers op de bezel aan het los komen waren. Misschien ook maar eens melden aan Stephan.

goed gedaan (tu)

I just amazed myself!

Before:

Work in progress:

After:

Ziet er weer goed uit! En beetje goede service is idd altijd fijn!

Cool dat je het zelf gedaan hebt, zou hem opgestuurd hebben denk ik met m’n twee linkerhanden :wink:

Stephan had een zeer duidelijke instructie op zijn site geplaatst.

In 5 minuutjes gepiept.

@ windhund Keurig! en inderdaad de uitleg er bij stap voor stap is super.

Over de service van Magrette EU Stephan dus eigenlijk niks anders dan Lof!!

en wat is het toch een beauty…

service v stepha is idd top. zij de vervamgemde bezels wel wat slijtvaster?

service v stepha is idd top. maar zijn de vervamgemde bezels wel wat slijtvaster?

marnix.moed Schreef:

service v stepha is idd top. maar zijn de
vervamgemde bezels wel wat slijtvaster?

Dat weet ik nog niet :slight_smile:

Windhund Schreef:

zijn de
vervamgemde bezels wel wat slijtvaster?

Dat weet ik nog niet :slight_smile:

Hoe oud was ie toen je em overnam?