Bezel insert van 1521 vervangen?

Ik heb een beschadiging aan de insert van mijn Squale 1521

Is deze er makkelijk uit te pielen of moet de bezel eraf. En kan ik deze insert rechtstreeks bij Squale bestellen of moet ik dat via AWCO in Amsterdam doen? Heeft iemand hier ervaring mee.
Alvast bedankt.

bezel moet volgens mij compleet vervangen worden. Kost ongeveer 150 euro bij squale dacht ik.

1 like

Ik zou het lekker zo laten, moest echt heel goed kijken om het te zien :sunglasses:

2 likes

Tja ik twijfel, als ik zoals ik hier lees €150. Moet betalen laat ik 't gewoon zitten ja

Volgens mij heeft @willemC dit eens opgevraagd.
Ik meen toch een stuk minder dan €150 te hebben gehoord

1 like

Even snel mailcontact teruggelezen (ik heb echt veel over voor mn digitale horloge matties :wink: )

Kosten bezel insert+bezel = 120 euro inc shipping.

4 likes

Maar weet je ook of alleen de insert vervangen(besteld) kan worden?

Ik zou de bezel bestellen, zodat je deze alvast in huis hebt (onderdelen worden toch alleen duurder of zijn zelfs niet meer te bestellen op lange termijn) en vervangen wanneer de beschadegingen, die heus nog zullen volgen, echt storend worden…

1 like

Nope, kan alleen samen worden besteld. Explicitet gezegd door chef squale.

1 like

Thanks, denk er nog even over na.
Dik €100, voor een pitje in de insert vind ik toch een aardig bedrag. Het is nou niet zo dat het erg opvalt

Het is meer dat ik weet dat het er zit :no_mouth:

3 likes

Gewoon deze bezel houden!
Niet zo maar een pitje, het is jouw pitje

2 likes

Putje? Je bedoeld dat kleine dingetje wat eigenlijk niet te zien is? Ik zou er niets aan veranderen :wink:

Mooi model is het zeker! :sunglasses:

1 like

Ik zou er ook helemaal niks aan doen. Komen misschien nog wel meer kleine plekjes op. Gewoon lekker dragen en genieten. :+1:
Het eerte ‘krasje’ heb je gehad en de rest zal minder pijnlijk zijn.

1 like

Niks aan doen, eerst volgende keer zit er misschien weer een putje op de nieuwe insert :wink:

1 like