Bezel protector N161 correct?

Ik ben op zoek naar een bezel protector (N161) voor een Rolex Air King 116900 en nu ben ik één tegengekomen op het web, echter is het mij niet duidelijk of dit een correct exemplaar betreft.
Zover ik weet hebben bezel protectors een sneetje welke bij elkaar wordt gehouden middels een elastiekje en dat heeft dit exemplaar niet en bestaat uit een gesloten geheel.
De hamvraag is dus: weet iemand of dit een juist exemplaar is?

1 like

N161 zit op de oudere Milgauss en Airking!Van welk jaar is je Airking?

1 like

2021

Daar hoort een N 225 bij! Heb er eventueel 1 voor je!

1 like

Ik weet dat de N225 ook past maar is volgens mij niet correct…

1 like

Die is wel correct

1 like

Ik PM je wel

1 like
1 like

Deze website had ik ook gevonden maar tav de Air King klopt het volgens mij niet helemaal

heeft ooit ergens op Rolexforum iets over gestaan, volgens mij door JK maar kan nergens meer vinden (staat ook niet veel meer op helaas :rofl:)

1 like

Wat is het eigenlijk met die bezelprotectors dat iedereen daar zo fier op is? Wordt dat door sommigen nog steeds gezien als het compleet maken van een Full set?

1 like

ja dat denk ik wel, wel mooi om een set natuurlijk zo compleet mogelijk te hebben.

1 like

Ik heb er echt maar 1 of 2 daadwerkelijk bij gekregen. Meestal worden ze zonder verkocht. Recent zelfs een bezelprotector van een 40mm horloge meegegeven aan iemand die een 39mm kocht omdat de deal anders niet doorging :cry:

1 like

Jeeetje! Ik had mooi me poot stijf gehouden, dan maar geen deal. Gedoe.

1 like

Tja ik heb gewoon graag alles compleet. Ik heb het horloge nieuw gekocht bij de AD en kreeg de protector niet mee, om wat voor een reden dan ook…
Zelfs de kartonnen ‘sleeve’ krijg je tegenwoordig niet meer mee (althans ik niet).

1 like

zit wel verschil in per medewerker en winkel, krijg de ene keer niet mee en andere keer wel.
ze doen maar wat haha

1 like