Deze casio heb ik een paar jaar in het werk om gehad.
Daarna een paar jaar in de kast gelegen en nu wil ik hem weer gaan dragen maar hij ziet er helaas niet uit.
Kun je van dit horloge de bezel vervangen?
Of moet je dan de hele kast vervangen.
Als het laatste moet gebeuren kun je hem dus als het ware als totalloss beschouwen.
misschien dat de inlay wel apart vervangen kan worden, maar ik denk dat de vraag is of je zo makkelijk n passende vervanger kunt vinden. heb je misschien de maten?
Hij is zo gerocked dat ie wel karakter heeft! Ik zou em zo laten.
Helemaal mee eens, de patina geeft juist extra karakter.
Yep, je kunt zien dat 'ie gebruikt is. En niet alleen aan de bezel, maar ook aan het glas en de kast. Mooi toch, het horloge staat symbool voor een deel van jouw leven:)-D
Ik zou hem zo laten. Wat was de nieuwprijs en wat gaat het kosten om een nieuwe bezel en een nieuw glas te kopen, los nog van het polijsten van de kast? Als deze onderdelen überhaupt nog te krijgen zijn. Ik vermoed dat je daar inclusief de montage misschien meer aan kwijt bent dan wat het horloge je ooit nieuw kostte.
Misschien kun je zijn moderne zusje op de kop tikken? Of een ander exemplaar van hetzelfde model?? Casio maakt veel fraaie nieuwe horloges. misschien zit daar wel een hele fraaie tussen.
Voor 55 euro staat er een op het verkoop gedeelte.
malus65 Schreef:
Voor 55 euro staat er een op het verkoop gedeelte.
Dank je voor de tip, die heb ik gekocht.
En voor wat betreft mijn Casio, tja karakter,mijn kop ook maar dat wil nog niet zeggen dat het mooi is.
Ik wil toch eens kijken of ik hem weer netjes kan krijgen.
Polijsten kan ikzelf wel, het gaat me alleen om de bezel
olle griese Schreef:
malus65 Schreef:
Voor 55 euro staat er een op het verkoop
gedeelte.
Dank je voor de tip, die heb ik gekocht.
En voor wat betreft mijn Casio, tja karakter,mijn
kop ook maar dat wil nog niet zeggen dat het mooi
is.
Ik wil toch eens kijken of ik hem weer netjes kan
krijgen.
Polijsten kan ikzelf wel, het gaat me alleen om de
bezel
mocht er niet meer aan te komen zijn, je t horloge toch erg leuk vinden, maar blijft storen aan de bezelinlay, zou t n idee zijn om de coating helemaal te verwijderen. dan heb je geen tachymeter meer, maar ook geen bekraste coating.
ik bedoel, soms zie ik n seiko skx007 achtige mod, waarbij de bezel inlay of de bezel vervangen is door n kale en en toch leuk uitziet. misschien dat t ook iets voor jou kan zijn?