Bezoek aan Lange & Sohne fabriek

Dag beste horlogeliefhebbers. Ik wilde iedereen graag deelgenoot maken van mijn enthousiasme over het bezoek aan de Lange und Sohne fabriek die ik onlangs heb gehad.
Helaas heb ik zelf niet de centjes om een Lange aan te schaffen, maar ik heb wel het geluk mogen proeven om bijvoorbeeld een Richard Lange, een Lange 1 timezone, de nieuwe 31 en een…Tourbograph aan mijn pols te voelen. Die Tourbograph is overigens een horloge van zo’n slordige 350K…nog eventjes sparen.
Voor diegenen die twijfelen aan de prijs die wordt gevraagd voor een ‘normale’ Lange (bijvoorbeeld een Saxonia of een Richard Lange), neem maar van mij aan dat de arbeid, aandacht en waarde echt in het horloge zit. Het is veel geld, maar niet te duur…althans dat is mijn mening.
Mijn favoriete Lange? Toch de Richard Lange. Wat een fantastisch mooi horloge is dat!
Genoeg gedroomd…laat ik nu eerst maar gaan sparen voor een Jaeger Reverso GMT.
Groet!
Boetz

Dat zal vast een mooie ervaring zijn geweest! Heb je foto’s?

Ik heb zelf geen foto’s gemaakt, maar anderen wel. Als ik deze heb, zal ik ze eens posten.

Henrik Schreef:

Dat zal vast een mooie ervaring zijn geweest! Heb
je foto’s?

Dat is een vast een bijzonder bezoek geweest. Het lijkt me geweldig om zo’n fabriek eens te kunnen bekijken. En dan nog van die prachtige horloges passen!

tjvreeken Schreef:

Dat is een vast een bijzonder bezoek geweest. Het
lijkt me geweldig om zo’n fabriek eens te kunnen
bekijken. En dan nog van die prachtige horloges
passen!

Dat lijkt mij ook geweldig het is alleen jammer dat ze zo duur zijn

gr Pieter