Bezoek Antwerpen

Antwerpen

Na de oproep voor informatie over bezoek Antwerpen en horloges op het HF vandaag op bezoek geweest.
De adviezen opgevolgd van de parkeergarage tot de straatjes waar de meeste horlogewinkels zich bevinden. Alles ligt op loopafstand van elkaar wat opvalt is zijn de zeer vriendelijke verkopers kunnen bepaalde firma’s in Amsterdam wat van leren. Je kan in alle rust je favoriete horloges passen onder het genot van een drankje. Wij zijn o.a geweest bij Panerai boetiek, IWC boetiek JLQ boetiek, de winkels van Colman. En natuurlijk heerlijk gegeten kortom de moeite waard om te bezoeken.

44 likes

Mooie stad Antwerpen. Die IWCs prachtig. Heb je nog iets op het oog of gekocht?

Kan me voorstellen dat een horloge dag in Antwerpen goed is bevallen. De hamvraag is natuurlijk of je ook wat gekocht hebt?

3 likes

Hespvraag FTFY

6 likes

Que :man_shrugging:t3:

2 likes

c1a8132dd3e29829569ad023a45a6fdb450e2b20_2_750x1000

Opgelost.
Wat een mooie horloges.
Nog iets leuks gekocht?
En iedereen een :sunny::sunny:dag toegewenst.

4 likes

Ja, vriendelijkheid is zo belangrijk; fijn dat dit in Antwerpen nog is :ok_hand:t3:.
Mooie JlC trouwens :blue_heart::blue_heart:!

3 likes

Picanhavraag is lekkerder…:grimacing:

Bestaat dit?

Ik vind het nu ook wel erg lang duren.
Is de boutique wel geopend op zondag?
Edit: dinsdag om 10 uur pas.:frowning:

Goed om te horen zeg! :blush:

Ik woon zelf in Antwerpen en dat is nou eens extra leuk om dit te horen!

Mijn vaste horloge winkels in A zijn Tensen en Heritage allebei top winkels en service. Zonder dat je iets hoeft te kopen is de vriendelijkheid en service plus advies altijd top notch.

Fijn weekend toe gewenst en tot snel in Antwerpen :v:

6 likes

Ik vind die Cartier uit de OP erg mooi. :ok_hand: Mag ik dat zeggen? Of ligt dat gevoelig?

Mooie plaat. Ik heb die niet eerder gezien.

Deze zijn lekkerder.
Mooi die hand.

Gaat over Hantwerpen hè. :wink:

IMG_0739

Pwoeh, vermoeiend allemaal, zeg.

3 likes

Ik mis Ressence eigenlijk wel. Als we t dan toch over Hantwerpen hebben. Heeft die geen ad (meer) in Antwerpen?

Maar goed, is het prijstechnisch en qua variatie de moeite waard naar Antwerpen te rijden? Of is er weinig verschil met nederland?

1 like