Bezoek en aankoop Pellikaan

Hallo,

Vandaag kon ik mijn Pellikaan (voorheen PT2) Flying Dutchman No 2/50 ophalen.

Dus even een goede Timing hebben;) om de file’s te vermijden.
Vanaf emmen kom je normaal bij zwolle en Amersfoort vast te zitten maar dat ging allemaal mooi vlot.
Ook in Utrecht verliep alles prima.

Wij zijn prettig ontvangen Door Hubert Pellikaan en hebben alles even doorgenomen.
Ook heb ik de nieuwe modellen (Automaten) even bekeken.

Bij het passen kwamen we er achter dat mijn polsen een beetje te dik waren voor het standaard bruine bandje.

Dus heb ik eerst even een zwart leenbandje om mijn klokje totdat de langere versie van mijn favoriete bruine er is.

Hieronder even een paar foto’s van vandaag we gaan binnenkort betere foto’s maken en dan zal ik deze ook hier plaatsen.

Ik hoorde ook nog dat er een kort filmpje staat op youtube van een interview van TV Utrrecht, voor de liefhebbers even leuk om te kijken te vinden als u Pellikaan timing intikt.

Mijn Pelikaan is misschien wel het horloge (in mijn collectie) met de meeste uitstraling; heel veel draagplezier toegewenst!

Groet,

Bojo

Echt klasse is dit .

Pellikaan had ik vroeger al gespot en met nu nog eens te gaan piepen op
hun website vind ik ze echt heel goed bezig .
Redelijke prijzen , degelijk materiaal , een eenvoudige filosofie en het zelf afhalen is een enorme persoonlijke plus .

Nieuwe en heel grote horloges zijn niet mijn ding maar dat is uiteraard ook
persoonlijk . Wat jou betreft heb je na wikken en wegen een prachtkeuze
gemaakt .
Dikke proficiat en veel plezier ermee .

Yo , Manu .

Gefeliciteerd, leuk om een horloge in ontvangst te kunnen nemen van de maker zelf! :slight_smile:

Gaaf man om op deze manier je horloge aan te schaffen.
Mooi horloge ook.(tu)

Goede aanwinst. Ik ben ook nog steeds zéér tevreden over mijn Pellikaan.

Pellikaan… Als ik 1000 euro zou winnen, zou ik het wel weten! :}
Alleen al dat “Dutch made” op de wijzerplaat :). En dat persoonlijk overhandigen lijkt me ook erg speciaal.

Groeten en veel plezier ermee!

Super!!

Van harte!!

Geweldig om op zo’n manier een horloge te kunnen kopen!

Groet, Justin

Hallo,

Bedankt allemaal voor de leuke reactie’s
ik ben er dan ook erg blij mee.

Als ik mijn bandje binnen heb dan komen de nieuwe foto’s.
Ook een leuk detail dat op de binnenkant van het bandje dan de naam en het handteken staat.

Gr,

Klaas

Mijn Pellikaan Ltd is het horloge dat het meeste draagtijd krijgt, dus…ook in mijn ogen een top aanschaf !

Wat LeenV zegt: ik betrap me er ook op dat de Pellikaan Forum Limited 2010 met zeer grote regelmaat om mijn pols te vinden is. As a matter of fact zit ie er nu ook al weer drie dagen om.

Gefeliciteerd en heel veel plezier er van!

Ik blijf het een prachtig horloge vinden. Helaas zijn er veel te veel mooie horloges om ze allemaal te bezitten :slight_smile:

Topklok! Wat vond je van de witte wijzerplaat in het “echt”?

Veel draagplezier!

Leuk om je horloge op te halen bij de maker zelf.
Van de foto’s die ik tot nu toe heb gezien van Pellikaan kon ik nooit echt warm worden (de zwart/witte wijzerplaat vond ik te druk, te veel lijntjes).

Die met de witte wijzerplaat daarentegen, dat ziet er strak uit.

Ik blijf het jammer vinden dat de PT1 nog niet opnieuw gemaakt is.
Deze blijft te groot voor mij, maar mooi blijft ie.
Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd met je aanschaf. Ook ik ben trotse bezitter van een Pellikaan Forum Limited 2010, en hij staat op display te pronken. :~

Helaas heb ik hem nog geen uur gedragen. :frowning:

Hallo,

Ik heb de nieuwe witte wijzerplaten ook even bekeken.
En die zien er ook prachtig uit.

Eigenlijk zijn ze creme met mooie witte accenten.

Moeilijk om goed op de foto te krijgen.

Gr,

Klaas

Proficiat! Mooie horloges zeg! Maar zijn jouw polsen nou zo groot of is dit nou een kleinere versie?

Ik heb nl het vermoeden dat een 45mm te groot voor mij is, maar bij jou lijkt het voor mij bijna een 38mm…

Hallo,

Redelijk groot

vb met een g-schock

Aha, de Riseman… dat zijn idd stuk gotere polsen dan de mijne :smiley:
Was ook de reden om toen niet mee te doen met de horlogeforum limited 2009. Ik vond em wel heel erg mooi.