Bezoek RO1

Zo toch even een apart topic, al is het alleen maar om Roland Oostwegel te bedanken voor zijn gastvrijheid en Hans voor het iniatief. :slight_smile:

Al een tijdje volgde ik Hans op het forum met zijn positieve posts over RO1, vandaag erachter gekomen waarom hij zo positief is. Naast de geweldige passie, die ik bij meerdere horlogemakers ben tegen gekomen, een kwalitatief hoogstaand product!

Ik ga me hier dan ook meer in verdiepen en wellicht komt er een keer een RO1 in de collectie. Zoals te lezen in een ander topic had ik mijn camera bij me, maar de omstandigheden waren niet optimaal. Vandaar dat onderstaande foto’s niet helemaal zijn zoals ze moeten.
Echter zal het niet lang meer duren voordat er van deze horloges kwaliteitsfoto’s zijn die ze verdienen.

Op naar quick en dirty foto’s van de RO1 van Hans (nogmaals zijn dus helaas van mindere kwaliteit):

Ik heb eigenlijk best een lekker klokkie:D

Als dit quick & dirty is dan zie ik uit naar de slow & clean!!

(tu)

Hans, je hebt een lekker ding / klokkie dus!

en, was je er alleen voor de foto’s, of heb je meer te vertellen :wink: :wink: :smiley:

Zoals eerder geopperd, een zwarte band met zelfde roodkeurige stiksel zal em zeker niet misstaan.

Niet dat het geen bjoetie is, maar was dit het enige horloge dat ie had liggen… ;):)o

Nee hoor, er lag ook nog wel ‘wat’ in goud en platina, maar we hadden eigenlijk te weinig tijd en dus ging ‘mijn’ horloge op de foto :wink:

hans