Bezoekje aan AvW & AWCo

Hoeveel vroeg hij voor de Rolex op jubilee?.

Ik vind persoonlijk die sunburst prachtig op zo’n wijzerplaat. Hou ook van Cyclops en ben bekend met plexiglas. Dus dat is ook heen issue.

1 like

3k.

Bood hem aan om te ruilen, moest hij ff over nadenken. Maar helaas… :laughing:

1 like

Sokken?

Je kleding is altijd goed. Jou feest.
Maar sokken kerel, sokken kunnen ook jou stijltje maken of breken.

Maar ik mis een foto van het andere ‘geval’. Je hebt het over gevallen die je omhad en waar de verkoper van onder de indruk was. Wat was de tweede dan?

1 like

Sokken… zo overrated bij sommigen. Gewoon effen sokken in de kleur van je broek, niet opvallend. Prima.

2 likes

Het lukt niet om nog fotos te uploaden…

8 likes

en welke sokken?

Unicorns…

4 likes

Mag ik de onbeschofte vraag stellen wat je voor die oude invicta hebt betaald?:face_with_hand_over_mouth: je hebt ook nog een chronograph toch? Die vond ik absoluut tof.

1 like

Klopt.

Maar

Is echt wel beter!

Ik heb interesse om ooit een Rolex te kopen. Maar ben nog niet uit hoe en wat. Ook niet hoeveel geld ik hieraan wil uitgeven. Maar ben wel achtergekomen dat die Rolex horloges niet persé veel beter zijn. Althans zo op het oog en aan de pols is mijn ervaring met Rolex, gelijk aan andere Zwitserse vintage merken die ik heb gepast en omgehad. Misschien als ik een hele tijd een Rolex heb gehad dat het verschil dan overduidelijk wordt. Ook is er natuurlijk het verschil tussen een vintage en modern Rolex. Maar goed een moderne Rolex kun je natuurlijk ook niet vergelijk met vintage horloges van andere merken.

1 like

Ik vindt jou invicta mooie en strakker dan de Rolex, wat een afgeslacht horloge. Voor mij in geen 3000 jaar.

deze koste 4000 euro met verse service.

4 likes

Geen idee meer. Een fractie van die Rolex. Denk dat die maar 10% was van die Rolex(voor de prijs van die Rolex, zie mijn eerder reactie).

Die is prachtig. Aan zoiets zat ik te denken. :slight_smile:

Dat is zeer redelijk. Heb zelf ook eens voor een vintage invicta geneusd, maar die chronograph was toen dik in de 1000. Dat vond ik wel weer weg veel.

1 like

Doen!
Veel completer en veel meer echt Rolex.

1 like

Je kunt soms een massief gouden Invicta voor 1000,1200 euro vinden. Ik heb thuis daar ook eentje van liggen. Beetje zelfde stijl als de stalen. Maar goed dan in het 18k massief. Op EBay, Chrono24, etc bieden ze die voor de hoofdprijs aan. Ik denk dat die beginnen rond de 1500.

1 like

Foto?:hugs:

Ik denk dat zoiets ook veel beter bij jou past, volgens mij ben jij niet zo’n grijze duif :wink:

1 like