Bezoekje aan AvW & AWCo

Ja, alleen moet ik zoiets nog vinden. Waarschijnlijk is zo’n vintage model in super goede conditie erg lastig. Vooral als je niet de hoofdprijs wil betalen.

Kan niet als ik onderweg ben. Maar dat komt echt wel. Geen probleem.

Perceptie maat .
10 jaar geleden (crisis) dacht de mensheid dat er geld te kort was …
En nu dat er Rolexen te kort zijn .

Leuke handel om straks voor 1500 / 2000 euro een beetje op te scharrelen .

1 like

Ben bang dat je gewoon moet neuzen en als je opslag verliefd raakt het gewoon moet doen.
Wanneer je aan Rolex komt kom je aan handel dat toch wel loopt en dus altijd voor de hoofdprijs van eigenaar zal wisselen.

Gewoon accepteren en dan ga je ook echt wat moois vinden.

2 likes

Ik heb gekozen voor de speedmaster, nu moet ik weer ff sparen. Maar dit soort gaat er nog komen.

2 likes

Wij noemden dit soort schoenen tientallen jaren geleden in mijn jeugd- in Amsterdam- ‘bordeelsluipers’… :sunglasses::+1: Maar ik vind ze overigens wel heel mooi, net als jouw vintage Invicta’s :wink:

5 likes

Niets mis mee. Mooi oversized pantalonnetje erop en gaan!

3 likes

Bedankt voor de tip. Ben van plan daar van de week een DJ te passen.

Van te voren maar even omkleden en dus niet in zwembroek, wifebeater en teenslippers binnen lopen. :laughing:

2 likes

Nou nee, die van TS zijn niet halfhoog:
Halfhoge suede schoenen worden bordeelsluipers genoemd omdat je iemand vanwege de zachte zool niet hoort aankomen (en ze vroeger veel gezien werden op de Wallen). Bovendien kon je zonder sokken weer weg zonder dat het zou opvallen.
:grin:
Leuk topic, Kasper :+1:

3 likes

Klopt. Geen spekzolen. Haha ik heb vroeger eens mijn schoenen op de plavuizen laten staan in de brandende zon. Aan het einde van de dag waren ze vastgeplakt aan de tegels! :joy:
M’n moeder boos!!!

Volledig off-topic dus maar een mooie waarschuwing met dit warme weer. :wink:

2 likes

Met dit warme weer is sowieso gekleed gaan zoals ik niet echt handig. Zweet mij een otter. :laughing:

Maar voor de mensen onder ons. Waarom draag ik een tourbillon vandaag? Het was vandaag of gisteren nationaal tourbillon dag (kreeg dat ergens op Google te zien). Gefeliciteerd Breguet. :muscle:t2::+1:t2:

4 likes

Die bevinden zich niet hier. Alleen freaks! :joy:

1 like

Ik zie geen sokken op zijn foto’s.

Trek jij dan altijd even je pijpen op om je sokken te laten zien?

1 like

tuurlijk :grimacing:

2 likes

Anders wordt je bij de elite niet binnengelaten .

1 like

Met een wandelbroek op suède slippers gelukkig wel dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

“Mag ik die even zien?”
“nee dat mag u niet”
“Oke tot ziens”

Ik kan me er niets bij voorstellen

1 like

Die schoenen zijn prima. Bij een spijkerbroek. :slight_smile: Ik ben behoudend, dus zwarte broek is zwarte schoenen. Geen cognac, geen beige, geen kleuren. Zwart. :slight_smile:

:point_up: Dat dus. :1st_place_medal: Zeker die dial. Ja ja. Mooi mooi.

2 likes

[quote=“Fate_Amenable_To_Change, post:58, topic:212401, full:true”]
Die schoenen zijn prima. Bij een spijkerbroek. :slight_smile: Ik ben behoudend, dus zwarte broek is zwarte schoenen. Geen cognac, geen beige, geen kleuren. Zwart. :slight_smile:

:point_up:t3:ergens heb je gelijk, zoals bij een pak. Draag je casual kleding, kan best een ander kleurtje erbij!

Ja daar vraag je wel om, met die laatste foto. :sweat_smile: