Bezoekje aan Firenze

Prachtige stad, ben er in een ver verleden naar toe gefietst vanuit Basel. Met de fietsbus van OAD (bestaat dat nog?) weer terug.

1 like

Nog de Panerai expo bekeken in Florence?

Kijk. Voila. Goed gedaan. Nu alleen je vinger nog niet voor je lens houden, en je bent het heertje. Mooi man.

1 like

Oei. Neen, die heb ik gemist.
Maar ik overleef het wel.

Arezzo

4 likes

Dear diary,

Today was a good day. Ik heb nog meer foto’s van vitrines en terrasjes gemaakt, maar morgen doe ik er een wristshot bij.

4 likes

Prachtige stad.

Zelf zit ik bij Cortona. Ook een aanrader. Voor de horloges moet je er niet zijn maar voor de wijn en het eten wel!

Ik vind het een vreemd topic, is het een vakantie verslag :rofl:

Ok, ik dien mijn enthousiasme naar dit forum te temperen.
Got it.

Goede vakantie!

Even een vraagje mbt tot alle subs in de vitrine, ik meende dat het ding tegenwoordig was dat ze niet aan te komen waren? Dat de waarde op het moment dat je de deur uit loopt hoger is dan de aanschafprijs…
Of liggen ze natuurlijk in de schappen tegen hoge grey market prijzen?

Die Speedy Apollo 17 (3de van links) is echt een winkeldochter (in 2012 uitgekomen).

Zie bordje linksonder voor het antwoord op je vraag:

1 like

Grappig, ik kom daar ook al m’n hele leven. Mn opa en oma zijn er ooit bij toeval neergestreken (in de jaren 60) en hebben er vrienden gemaakt. Sindsdien keren ik m’n ouders (en daarvoor m’n opa en oma) eens in de zoveel jaar terug. Prachtig dorpje :grin:

1 like