Bezoekje aan Firenze

Veel te warm 38-40 graden om echt te genieten van de wandelingen, maar toch ons best gedaan.

53 likes

Wat leuk dat je op vakantie bent en aan windowshoppen doet.

Veel plezier!

14 likes

Dank voor het delen, zo zie je de vitrines niet vaak!

Fijne vakantie nog

7 likes

Heerlijke stad. Vorig jaar waren wij er ook met 40 graden. Dat was een beetje afzien idd. Ik heb toen mijn dj41 kunnen aanschaffen in de Rolex boutique op de pointe vecchio. Dat maakte de hitte wel goed :innocent:

Heel veel plezier gewenst.

3 likes

Liev.

2 likes

En zo oprecht :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Geinig dat ze daar nog zo veel oude Rolex voorraad hebben. Mooie stad ook! Wel even uitkijken als je met je horloge naar buiten loopt.

2 likes

Prachtige stad in een heerlijk land.
Hele fijne vakantie nog.

Window en gebouwen bekijken, wou niet in de rijen staan.

Buiten de stad zit er ook ruwer volk hoor

5 likes

Dat is mijn zoon…

Neen hoor

1 like

Morgen Sienna dan maar.

1 like

Verona, opera in de arena en daarna souperen er tegenover.

Of dineren bij Duodeci apostoli en even de wijnkelder bezoeken (Romeinse fundamenten v.d. tempel).

1 like

Update uit Siena

1 like

Of something completely different😎

2 likes

Ofschoon ik ze allemaal leuk vind, inclusief Milaan zelfs, wil ik een lans breken voor Montalcino.

En @HanDavinci, daar zijn dan weer helemaal geen windows om te shoppen. Wel copieuze hoeveelheden wijn, eten en Italianen die op straat rond hangen met beide in de hand.

Ook nog met steegjes waar helemaal niks is, behalve een oud vrouwtje wat de jeugd vermanend toespreekt als ze te hard door het steegje rijden.

Maar goed.

Die kunnen daar ook. Zeker ook door de wijngaarden heen, en de heuvels.

2 likes

En ik voor Lucca……

2 likes

We hebben het hier ook getroffen met onze uitvalbasis in Anghiari

2 likes

Heel dat gebied onder Siena is prachtig. Zo uit m’n hoofd heet het Val D’orcia. Echt het Toscane van de ansichtkaarten

1 like

Ik heb daar nog een mooie plek waar ik op vakantie kan gaan als ik zin heb. Eind v.d. vakantieperiode ga ik lekker een midweek met mijn vrouw, zonder kids.

Lago di Bolsena.

Florence is een topstad!

Ik ben er vorige zomer geweest met een roadtrip samen met mijn vriendin. Pienza is ook leuk daar heb je de “gladiator road” uit de gladiator film. Ik had zelf de Arnolfo toren beklommen in Florence. Anyway topstad vond zelf Siena juist minder leuk

Veel plezier in Italië :grinning:

1 like