Bezoekje aan het postkantoor :-(

Om in de trend te blijven van de nieuwe aanwinsten verhalen. zal ik de mijne ook posten. Ik heb enige tijd geleden een horloge voor mijzelf besteld een mooie seiko 5. deze moet uit Singapore komen. ook heb ik voor mijn vriendin nog geen week geleden een horloge besteld vanuit te USA.

Afgelopen vrijdag was de postbode langs geweest maar gezien onze afwezigheid kon ik het pakje vandaag pas gaan ophalen in de volle overtuiging dat het mijn nieuwe aanwinst zou zijn. Eenmaal op het postkantoor kwam de teleurstelling het was het klokje voor mijn vriendin (dat terwijl deze anderhalve week later aangekocht is)

Maar goed om hem toch maar even te showen hier een paar foto’s het is een NOS Roamer uit ongeveer 1960. Het is een rosé gouden horloge.

genoeg gepraat nu de foto’s.

Zodra mijn nieuwe aanwinst er is dan volgen er meer foto’s

Mijn beste,

De foto’s komen bij mij wat wazig over, en toch is bij mij thuis de namiddag-borrel nog maar net begonnen.
Rest mij te zeggen dat ik je vriendin veel plezier toe wens bij het dragen van haar ‘Roamer’, en voor jou ‘Seiko’, maar de postbode afwachten. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

leuke klok … (tu)
ps: mijn seiko is vanuit japan per ongeluk eerst naar new zealand gestuurd …dus wie weet maakt die van jouw wel zo’n zelfde reis :wink:

de jaren 60 zijn ook toch wel mijn favorite jaren qua stijl. mooi klokkie hoor. Veel plezier ermee!!