Bezoekje aan 🐑 & 🍋

Toevallig in de stad, dat vraagt om een bezoekje aan een bezoekje aan de plaatselijke horlogerie!
Kijken mag immers toch altijd en tjah als je toch iets tegenkom wat je echt wilt hebben… :blush:

Bij binnenkomst, direct… goedendag meneer … leuk dat u weer langs komt. Kan dat altijd heel erg waarderen.

Tjah lekker wat horloges passen, vandaag voor het eerst Santos omgehad. Wat een lekker horloge, ik zou hem zo willen kopen! Geweldige afwerking, strak design, sportief en klassiek tegelijkertijd, oog voor detail. Kortom: fenomenaal!

Ik dus mijn horloge afgedaan. Verkoopster vraagt wat een bijzonder horloge ik vandaag om heb. Leuk geskeletteerd, mag ik even kijken vraagt ze? Natuurlijk dat mag altijd. Oh een Invicta? Ik wist niet dat ze dit soort horloges maakte, leuk gedaan.

Nu de Santos die een zelfde omvang heeft als de Invicta Sappire Ghost die ik droeg:

Ik kan er niet omheen dat ik dit echt een buitengewoon prachtig horloge vindt! Heb online weleens hiernaar gekeken, maar in het echt… :sweat_drops::yum:
Ook leuk om het verhaal van het ontstaan van dit horloge te horen, de straten in Parijs, de Eiffeltoren en natuurlijk de overgang van zak naar polshorloges! :slight_smile: ojaa heb dan nog niks gezegd over hoe makkelijk je een bandje kunt vervangen!

Net zoals heel veel anderen vind ik dat Rolex best leuke horloges maakt. Maar soms krijg ik het gevoel dat het zo gehyped wordt. Dus dan maar ff kijken voor een Tudor! Deze Tudor ziet er ook zeer netjes uit, ook al vind ik die in het Brons echt zo gaaf! Lekker op een nato en dan gaan! Die nato’s van Tudor voelen echt heel goed aan, weleens een filmpje gezien hoe ze die laten maken door een klein familie bedrijf. Dit is echt niet te vergelijken met die goedkope nato’s die je voor 10-20 euro koopt! Maar in combinatie met zo’n bronzen Tudor die met de loop van tijd veranderd van kleur. :kissing::smiley:
Helaas geen foto van die bronze gemaakt, wel van dit horloge:

Ik heb zoveel ander leuk spul gepast, maar niet overal een foto van gemaakt. Hublot, Jeager, omega super leuke dag gehad!

En het was een geslaagde dag, horloges kijken en passen is altijd leuk! :slight_smile:

35 likes

Jij maakt @superc zooooo boos

5 likes

Maar, wat zit er in de tas ?

2 likes

Een kleurplaat.

20 likes

Waarom lok je mij naar deze topic :joy:?

3 likes

Waarom?

Tudor kan een nato van 10-20 euro heel goed verkopen voor 235,- :upside_down_face:

2 likes

Ziet er uit als een leuke pas-dag!

Volgende keer een vlog van maken. :+1:

1 like

De vraag is natuurlijk wat er in de tas beland is

3 likes

…zal hij ons toch nog wel vertellen :thinking:

Nou omdat

Sorry voor 2e keer lokken Jaap :ok_hand:t2:

4 likes

Maar wat hebbie gekocht dan :slight_smile:

2 likes

Waar is de kroon gebleven van die gepaste Tudor Black Bay?:flushed:

2 likes

Onder mijn mouw verdwenen

1 like

Mocht je ook nog op het hobbelschaap?

4 likes

Toch wel benieuwd wat er in de tas zit! Heb je iets gekocht? Die Tudor is prachtig inderdaad. Die Cartier staat overigens ook mooi op je pols.

Ik vermoed enkel wat foldermateriaal :thinking:
Alles passen en niet kopen en dat met regelmaat :see_no_evil:

8 likes

Ik heb niks bijzonders gehaald. Gewoon een goodybag met wat leuke dingetjes. :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb er weleens wat gekocht hoor :stuck_out_tongue:

Ik ben serieus 1 van de twee Tudors aan het overwegen, maar heb een aantal bandjes die van Gassan en schaap citroen vandaan komen.

2 likes

Foto? Ik ben wel benieuwd naar wat er in de goodybag zit.

2 likes