Toevallig in de stad, dat vraagt om een bezoekje aan een bezoekje aan de plaatselijke horlogerie!
Kijken mag immers toch altijd en tjah als je toch iets tegenkom wat je echt wilt hebben…
Bij binnenkomst, direct… goedendag meneer … leuk dat u weer langs komt. Kan dat altijd heel erg waarderen.
Tjah lekker wat horloges passen, vandaag voor het eerst Santos omgehad. Wat een lekker horloge, ik zou hem zo willen kopen! Geweldige afwerking, strak design, sportief en klassiek tegelijkertijd, oog voor detail. Kortom: fenomenaal!
Ik dus mijn horloge afgedaan. Verkoopster vraagt wat een bijzonder horloge ik vandaag om heb. Leuk geskeletteerd, mag ik even kijken vraagt ze? Natuurlijk dat mag altijd. Oh een Invicta? Ik wist niet dat ze dit soort horloges maakte, leuk gedaan.
Nu de Santos die een zelfde omvang heeft als de Invicta Sappire Ghost die ik droeg:
Ik kan er niet omheen dat ik dit echt een buitengewoon prachtig horloge vindt! Heb online weleens hiernaar gekeken, maar in het echt…
Ook leuk om het verhaal van het ontstaan van dit horloge te horen, de straten in Parijs, de Eiffeltoren en natuurlijk de overgang van zak naar polshorloges! ojaa heb dan nog niks gezegd over hoe makkelijk je een bandje kunt vervangen!
Net zoals heel veel anderen vind ik dat Rolex best leuke horloges maakt. Maar soms krijg ik het gevoel dat het zo gehyped wordt. Dus dan maar ff kijken voor een Tudor! Deze Tudor ziet er ook zeer netjes uit, ook al vind ik die in het Brons echt zo gaaf! Lekker op een nato en dan gaan! Die nato’s van Tudor voelen echt heel goed aan, weleens een filmpje gezien hoe ze die laten maken door een klein familie bedrijf. Dit is echt niet te vergelijken met die goedkope nato’s die je voor 10-20 euro koopt! Maar in combinatie met zo’n bronzen Tudor die met de loop van tijd veranderd van kleur.
Helaas geen foto van die bronze gemaakt, wel van dit horloge:
Ik heb zoveel ander leuk spul gepast, maar niet overal een foto van gemaakt. Hublot, Jeager, omega super leuke dag gehad!
En het was een geslaagde dag, horloges kijken en passen is altijd leuk!