Bezoekje private dealer

OP kent zijn horloges anders wel goed en een prive dealer in horloges heb je niet zomaar.

Maar goed - ieder zijn eigen ding. Ik vind het leuk om al die klatsers te zien en soms zijn die helaas alleen maar op deze manier te zien op het forum.

1 like

Ben ook niet zo’n fan van dat geneuzel over investeren maar het levert wel een arsenaal horloges op die je hier normaal gesproken niet voorbij ziet komen.

2 likes

Zeker, dat is ook allemaal helemaal prima. Valt alleen op dat de motivatie op het vlak van geld ligt ipv de horloges. Lijkt erop alsof de beste persoon uit is op wat digitale schouderklopjes en borstklopperij.

Dit kan je ook allemaal tonen met daarbij het weglaten van het deel investeren. Maargoed, ieder zijn ding.

6 likes

Ontzettend toffe horloges.
Vooral die Arnold and Son🤩

Maar geen pluto of uranus, zelfs die zijn daar niet te krijgen.

7 likes

Anders dalen ze in waarde al voor dat je ze in de kluis legt. Verpest wel het draagplezier :grin:

1 like

En bij particuliere verkoop mag je blij zijn als je er straks 15k voor terugkrijgt. Jij hebt er een neusje voor, das duidelijk :+1:

Ik zeg: lekker dragen dat ding en je afschrijving later pakken als je van het horloge hebt kunnen genieten.

9 likes

:joy::joy::joy: dit is werkelijk het beste topic dat ik sinds tijden heb gezien. Een private dealer noem ik gewoon een grijze dealer, maar het klinkt inderdaad wel wat chiquer natuurlijk en top dat hij, net als vele anderen, in Genève is gevestigd.

Dan dit: 30% korting op een volledig incourante Glashütte (ondanks dat het prachtige horloges zijn met dito uurwerk) is toch geen kunst? Ik denk dat als ik morgen naar Glashütte bel ze me het horloge zelf graag al direct met 40% zullen verkopen. Ff de C24 Index erbij pakken, immer belangrijk, en je ziet dat je al direct 2.5k door de plee hebt gespoeld. Congrats.

21 likes

Erg cool, maar ook met een 60% korting overal verkrijgbaar. Toch @anon48992708EV?

1 like

O dan valt het reuze mee🤣

Net onder de 10k

3 likes

Ik noem dat gewoon een ‘sjacheraar’ :laughing:

Verder mooie horloges hoor!
Het investeringsaspect stuit me wel een beetje tegen de borst

9 likes

Mooi woord. Ik hou er van.

Ik ervaar de band nog als het mooiste gedeelte van die foto.

7 likes

@anon24919669EV Bedankt voor de tip, ik zal er even naar kijken! :+1:

3 likes

Dat is wel lekker. Ik had vorig jaar zo’n ervaring met een private dealer in Amsterdam.

of telt winkelen op afspraak bij de Bijenkorf in Corona tijd niet mee :joy:

26 likes

Wellicht een fikse korting. Maar dit is toch gewoon de marktprijs?

En heb je ook horloges die je wel draagt?

5 likes

Nou wil ik ook een private dealer.

7 likes

Wie weet, a.s. 5 december… :wink:

4 likes

TS heeft al eerder aangegeven dit te doen als investeringen.
Lijkt mij geen enkel probleem toch? Ieder zijn ding, de bank levert toch niets op.

On topic: blijven delen deze mooie horloges, daar is het forum voor👌

10 likes

inverted 6 Daytona uit 1988, Daytona uit 2012, President day-date, GMT uit 2017

5 likes

Nice! Heb je foto’s? Op je profiel kon ik zo snel alleen die vintage Daytona vinden. Daar was ik eigenlijk ook het meest geïnteresseerd in maar een mooie DD is uiteraard ook nooit verkeerd!

1 like

Ik heb ook een private dealer die ik vaak……oh, je bedoelt horloges? Nee, die heb ik niet helaas :unamused:

11 likes