Bezoekje Tenerife

Inderdaad Las Americas/Los Christianos. Hoe de prijzen daar zijn ten opzichte van hier heb ik niet zo bekeken. Ze vallen namelijk toch niet in mijn prijsklasse.
Wilde graag laten zien dat daar veel moois te zien is/was. Voor degene die het wel leuk vonden. Bedankt!!!

2 likes

DIt is geen aanval, Thijs.

We zeggen hier vaak:

Maar een thread zonder woorden is dat ook een niet-foto forum :scream:

2 likes

Tenzij je je mening geeft over hetgeen de poster meldt… :wink:

1 like

Dit is nog eens een nuttige aanvulling zeg :smiling_imp:

3 likes

Leuk, forum politie. Die hadden we nog niet.

Je kunt elk topic op negeren zetten, heb je er geen last meer van. Er wordt niet meer gemeld dat er een nieuw bericht in staat. Kan trouwens met hele categorien en zelfs leden.

1 like

Maar wel een beetje onsportief als jezelf bijna geen topics plaatst.

Weet ik.

Dan zal ie wel niks nuttigs te melden hebben :wink:
Denk dat ook zijn hele punt is…

2 likes

Mensen laat mekaar gewoon in zijn waarde.
Als iets je niet aanstaat of niet interessant genoeg is lees het gewoon niet of negeer het.
Een ander vindt het misschien wel interessant.

mvg. Hans

1 like

Forum :

Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen. Elektronische discussiegroep waar mensen met een gemeenschappelijke interesse informatie, meningen en standpunten kunnen uitwisselen.

Zou dus in principe best wel betekenen dat meningen gegeven mogen worden, ook al zijn ze kritisch. Ik zelf ben ook van mening dat sommige topics weinig toevoegen.

1 like

Voel me ook niet aangevallen hoor!! Maar sta er toch altijd van te kijken dat mensen die het topic nutteloos vinden wel 5 a 6 keer reageren in zoon topic. Nemen ze toch nog actief deel aan het forum. Hahaha

4 likes