Bezoekje Tenerife

3 likes

En nog veel meer achter de ramen. Breitling, Tissot, Perrelet, Tudor, M lacroix, enz enz

En de prijzen?

Dat zou moeten schelen (herinner ik me uit ervaring). Geen BTW, maar enkel 5% Sales Tax (IGIC).

Hier in Amsterdam hebben ze dat ook achter de ramen. En een heleboel dames. Hoe ze heten staat er niet bij.

5 likes

Vooral dat 2e plaatje! :heart_eyes:

Ja dat dacht ik ook

er is nagedacht over de bezelstand, dat is duidelijk…
en klokje op de achtergrond intrigeert me nu ook wel haha

Hoe werkt dat nou (officieel) als je er een koopt? Moet je die btw in Nederland aftikken? En invoerrechten zal wel niet vanaf Tenerife, toch?

1 like

Oh wow, hebben ze op Tenerife ook horloges?! Super zeg! Goed verhaal en wat een goede foto’s!

2 likes

Playa de las Americas? :blush:

1 like

Lijkt me een beetje overbodige reactie. TS zag gewoon een hoop exclusieve horloges en ook wat bijzondere modellen en vond het leuk dit met ons te delen. En tsja niet idereen maakt even goede foto’s of heeft daarvoor de juiste apparatuur. Ik had zelf de nieuwe PVD Monaco bijvoorbeeld nog niet gezien dus voor mij heeft het wel degelijk nieuwswaarde.

3 likes

Likkebarendlesleslessend…koeldrinkend frisdrinkend… :thumbsup: stemmensmerende koel koel sissende HORLOGES!!!

1 like

Ik zie dat anders. Mislukte foto’s doe je ook niet in een lijstje. Als je er dan ook nog 0,0 verhaal bij hebt, vind ik het een louzy post en in zekere zin forumvervuiling. Iets wat te vaak voorkomt de laatste tijd imho.

2 likes

Nou, nou, nou, beetje zuur. Dan ook het goede voorbeeld geven en zelf een heel interessant topic starten!

1 like

De Canarische eilanden vallen overigens fiscaal formeel buiten de EU. Je moet het horloge dus aangeven als deze boven de 465 euro heeft gekost.

1 like

Dat is precies mijn punt. Als ik niks te melden heb, start ik geen topic.

2 likes

:joy:

My thoughts exactly. De “dagje amsterdam” posts springen als onkruid de kop steeds meer op. Inhoudsloze posts met “ik heb een horloge gezien”. Of gewoon geen verhaal maar wat onduidelijke fotos…

Tja… En als er nu een rus in het topic vermeld was, was het feest helemaal compleet!

1 like

Heel verstandig. En als je iemands topic op jouw wijze aanpakt, dan nooit afsluiten met imho…