Ik wil een horlogegerelateerd artikel bestellen in Duitsland, maar dit artikel wordt middels Deutsche Brief alleen binnen Duitsland verzonden. Aangezien ik in een grensgebied woon, weet iemand of er mogelijkheden zijn om dit briefpakketje te laten bezorgen bij één of ander afhaalpunt in Duitsland?
Het gaat om een éénmalig aktie, dus weinig zin een een zgn. grensbrievenbus te openen.
Ik heb contact gehad met De Huifkar en een zeer vriendelijke Guus wist mij te vertellen dat voor een pakketje van max 5kg/50cm (en dat lukt wel met horloge-spulletjes) de kosten € 15,55 zijn.
Voor dat bedrag ontvangt de Huifkar het pakketje op een adres in Duitsland en geven zij het af op een postkantoor in Nederland voor verzekerde verzending binnnen Nederland.
Prima service lijkt mij voor een zeer schappelijke prijs.
Site lijkt een beetje gedateerd, maar er wordt
zeer snel en vriendelijk gereageerd op emails, zie
post #5
Bedankt, ik had er kennelijk overheen gelezen. Ik heb de neiging om een site uit 2006 als dood te bestempelen. Niet terecht dus hier, maar ik denk dat meer dat doen. Het is beter om duidelijk te maken op je site dat je nog steeds actief bent
Site lijkt een beetje gedateerd, maar er wordt
zeer snel en vriendelijk gereageerd op emails,
zie
post #5
Bedankt, ik had er kennelijk overheen gelezen. Ik
heb de neiging om een site uit 2006 als dood te
bestempelen. Niet terecht dus hier, maar ik denk
dat meer dat doen. Het is beter om duidelijk te
maken op je site dat je nog steeds actief bent
Vorig jaar heb ik me aangemeld bij hem, tot nu toe heb ik er nog geen gebruik van gemaakt.
Ik stelde hem dezelfde vraag over de laatste update van 2006.
zijn antwoord kwam erop neer dat ze eigenlijk genoeg gebruikers van hun dienst hebben en niet groter willen worden.
Ik stelde hem dezelfde vraag over de laatste
update van 2006.
zijn antwoord kwam erop neer dat ze eigenlijk
genoeg gebruikers van hun dienst hebben en niet
groter willen worden.
Als je dus een gat in de markt zoekt, dan ligt het daar.
Ik heb begrepen dat het is opgezet om de leden van een bepaalde vereniging te ondersteunen, dus niet echt met het oogmerk om hier gigantisch winst op te maken.
De reactie via email was snel en vriendelijk en ik ben blij met de tip van Kees 31 m.b.t. de Huifkar.
Ik heb begrepen dat het is opgezet om de leden van
een bepaalde vereniging te ondersteunen, dus niet
echt met het oogmerk om hier gigantisch winst op
te maken.
De reactie via email was snel en vriendelijk en ik
ben blij met de tip van Kees 31 m.b.t. de Huifkar.
Ik heb ff zijn antwoord van vorig jaar opgezocht.
Onze Huifkar rijdt nog steeds enthousiast door Duitsland en Nederland.
Alleen maken we geen reclame meer omdat we aan de grenzen van onze optimale capaciteit zitten.
Ik heb begrepen dat het is opgezet om de leden van
een bepaalde vereniging te ondersteunen, dus niet
echt met het oogmerk om hier gigantisch winst op
te maken.
Dat is nou hetzelfde als wat ik tegen de Belastinginspecteur zou zeggen, als hij vroeg of het een bedrijfsmatige activiteit was
Ik heb contact gehad met De Huifkar en een zeer
vriendelijke Guus wist mij te vertellen dat voor
een pakketje van max 5kg/50cm (en dat lukt wel met
horloge-spulletjes) de kosten € 15,55 zijn.
Voor dat bedrag ontvangt de Huifkar het pakketje
op een adres in Duitsland en geven zij het af op
een postkantoor in Nederland voor verzekerde
verzending binnnen Nederland.
Prima service lijkt mij voor een zeer schappelijke
prijs.
Maak gebruik van Guus’ diensten sinds mei 2006, zonder enige klacht. Laatste jaren wat minder vaak gebruikt, omdat de verzendkosten .de -> .nl niet meer zo belachelijk hoog zijn.