Bezorging met mogelijkheid inspectie usa

Binnenkort ban ik twee weken in de USA en hen een schitterende gmt master two tone zien staan voor een zeer scherpe prijs (4500 euro voor een full set). De aanbieder is een particulier op een Rolex forum.
Natuurlijk ligt het horloge in een andere staat.
Kent iemand een collect on delivery courier met de mogelijkheid het pakketje te checken voor betaling (in de usa)?

Er zullen niet veel foeriers meer zijn in de USA :wink:
Kost een domestic ticket niet minder? En reken op eventuele importheffingen en belastingen bij douane…

Ik zou voor de zekerheid doos & papieren met de post naar mezelf sturen, en het horloge dragen. Zeker indien ā€˜ie niet fonkelnieuw en in de stickers is, zullen ze hier niet bijzonder lastig over doen. Anders zouden ze iedereen met een waardevol horloge om de pols moeten tegenhouden, en is me nog nooit overkomen.

Doos en papieren gaan via een ander kanaal naar NLD en het is een ouder model maar in erg goede staat

1 like

Ouder model? Een 1675?

Ik wilde net aan dialstatic replyen dat je niet gevraagd had om tips betreffende belastingontduiking. Die heb je, zo lijkt het, ook niet nodig :yum:

1 like

Klopt, maar op zijn echte vraag wist ik het antwoord niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hmm, ik had het niet bekeken als ā€˜belastingontduiking adviseren’. Strikt genomen is het dat natuurlijk wel ja. Ik zag het meer als een handige en veelgebruikte tip die de verantwoordelijkheid voor detectie bij de douane legt. Maar ja, zo kun je bolletjesslikkers ook goedpraten natuurlijk :wink:

3 likes

Met dien verstande dat drugssmokkelaars niet in de eerste plaats vanwege fiscale motieven hun contrabande in lichaamsholtes en andere duistere plekken vervoeren. :yum:

Wel balen, die bodyscans tegenwoordig trouwens. Ik durf geen horloge meer te slikken. Ook niet ƩƩn met 10 atm rating.

9 likes

Voor 4K vind je geen 1675 meer ook geen two tone…

16713 in een erg mooie staat

Mooie is dat ik hem legaal belastingvrij in Europa kan krijgen…

1 like

:+1::+1::+1:

Ik ben benieuwd! Als dit naar tevredenheid lukt mag je je contact wel dankbaar zijn!! Rolex, spotprijs, 2 weken wachten, en nog verzenden voor inspectie!

En hoe werkt dat dan?

Das (helaas) het geheim vd smit :grin:

Nu eerst een manier vinden om het horloge uit Oregon maar nevada of New Mexico te krijgen

Broodje aap, dus.

3 likes

Hmmmm, dus wel om kennis vragen, maar geen kennis delen ?

18 likes

Scherp.

5 likes

Wat doet een smit?

7 likes

Meestal zingen…

8 likes