Helaas geen horloges. Vergeleken met vorige jaren waren de US BF en CM wat magertjes dit jaar, imo.
Dan maar wat BF sale bandjes om eens wat uit te proberen.
De 2 piece nato past prima bij de PE. Qua kleuren een goede match. Ik hou niet van de traditionele nato of zulu omdat het horloge dan hoger op de pols zit. 2 piece is voor mij dan ook een goede oplossing hiervoor.
De band op de Glycine is qua kleur een goede match. Beter dan de suede blauwe die er eerst op zat.
De speedy kan alles hebben, zo ook deze.
Tja, dan nog de Alpina…ik weet het niet
Wat een gave collectie👌
Mooie combi’s met uitzondering idd van de Alpina. Daar zou ik een vintage racing (met van die gaatjes) op zetten afgewerkt met oranje stiksel (Ko ?)
Grappig dat iedereen altijd dezelfde smaak lijkt te hebben.
Ik vind het bandje op de glycine qua kleur niet echt mooi. Ik zou die van de alpina hier eens op proberen. Misschien dat het in het echt wel mooi is, maar op de foto net niet (voor mij).
My 2 cents (natuurlijk mijn eigen mening en geen oordeel over een ander zijn smaak). Qua klokken een pracht collectie. Compleet met bandjes: De Alpina is inderdaad lastig, deze is het (net) niet, blijf hem op staal op zijn mooist.
De Glycine staat prima, de Speedmaster totaal niet, liever zo iets
De PE is een beste joekel. Mijns inziens hoort hij op een flinke band, liefst stoer leer. Deze nato is te iel, en doet de klok geen recht. Recht van voren valt dat wel mee (passende kleuren :D) maar van opzij is hij gewoon te dun.
Verder: leuke verzameling, en vooral lekker mee doen wat je leuk vindt. Ik heb ook wel eens een mindere band om een klok, en daarna vallen de goeie banden ineens weer extra op.
@merl bedankt nog voor de horlogebanden tip! Mijn eerste online bestelling ooit uit Zweden is inmiddels binnen en naar volle tevredenheid! Kreeg bij 5 stuks zelfs nog kwantumkorting ook , hoe relaxed is dat?!
Cheers, Otto