BF aankopen binnen

Helaas geen horloges. Vergeleken met vorige jaren waren de US BF en CM wat magertjes dit jaar, imo.
Dan maar wat BF sale bandjes om eens wat uit te proberen.

De 2 piece nato past prima bij de PE. Qua kleuren een goede match. Ik hou niet van de traditionele nato of zulu omdat het horloge dan hoger op de pols zit. 2 piece is voor mij dan ook een goede oplossing hiervoor.
De band op de Glycine is qua kleur een goede match. Beter dan de suede blauwe die er eerst op zat.
De speedy kan alles hebben, zo ook deze.
Tja, dan nog de Alpina…ik weet het niet :grimacing:

8 likes

Wat een gave collectie👌
Mooie combi’s met uitzondering idd van de Alpina. Daar zou ik een vintage racing (met van die gaatjes) op zetten afgewerkt met oranje stiksel (Ko ?)

1 like

Mooie combi’s, niks meer aan doen behalve de Alpina! Dat is 'm inderdaad niet! Eens met Igor :thumbsup:

2 likes

Lekker set!

1 like

Ik heb die glycine nu paar keer langs zien komen hier en vind dat ding elke keer mooier worden :thumbsup:

1 like

Mooie collectie! Die Pan Europ blijft gaaf. Maar een flinke knoeperd😜Z

1 like

@Igor
Bedoel je zoiets maar dan in het zwart met oranje stiksels?

Rubber optie:

1 like

Prachtige set met mooie straps, behoudens de Alpina. De rubber strap daarentegen staat hem goed!

1 like

Jip die…zwart en dan die stiksels met oranje afgewerkt👌

1 like

Grappig dat iedereen altijd dezelfde smaak lijkt te hebben.
Ik vind het bandje op de glycine qua kleur niet echt mooi. Ik zou die van de alpina hier eens op proberen. Misschien dat het in het echt wel mooi is, maar op de foto net niet (voor mij).

1 like

My 2 cents (natuurlijk mijn eigen mening en geen oordeel over een ander zijn smaak). Qua klokken een pracht collectie. Compleet met bandjes: De Alpina is inderdaad lastig, deze is het (net) niet, blijf hem op staal op zijn mooist.
De Glycine staat prima, de Speedmaster totaal niet, liever zo iets

En de Pan Europ is vreselijk (sorry), vooral het wit staat van geen kanten. Dit zou mijn voorkeur zijn:

Niet te serieus nemen, wat weet ik er van :wink:

4 likes

De PE blijft overigens hoog op mijn list staan, prachtig retro, prachtig midnight blue. Ga maar weer eens zoeken :rolling_eyes:

1 like

Smaken verschillen. Gelukkig maar.
Hier de Glycine met de Aplina band er bij.

1 like

Ik neem niets te serieus hoor :wink:
De speedy is gedekt door voldoende varriatie. O.a. een mooie heuerville.

De originele PE band is idd mooi. Misschien dat ik die eens laat kopieren door een bandenmaker.

2 likes

De Alpina in ieder geval op rubber :thumbsup:

Grt.

1 like

Fraai kluppie bij elkaar! Lekker gevarieerd.

Waar komen de drie vintage look banden vandaan als ik vragen mag? Alledrie erg mooi en zie ik ook wel aan mijn klokjes zitten…

Cheers, Otto

1 like

De PE is een beste joekel. Mijns inziens hoort hij op een flinke band, liefst stoer leer. Deze nato is te iel, en doet de klok geen recht. Recht van voren valt dat wel mee (passende kleuren :D) maar van opzij is hij gewoon te dun.
Verder: leuke verzameling, en vooral lekker mee doen wat je leuk vindt. Ik heb ook wel eens een mindere band om een klok, en daarna vallen de goeie banden ineens weer extra op.

1 like

@hondersotto
Dank je. Deze komen van cheapestnatostraps.com

1 like

@merl bedankt nog voor de horlogebanden tip! Mijn eerste online bestelling ooit uit Zweden is inmiddels binnen en naar volle tevredenheid! Kreeg bij 5 stuks zelfs nog kwantumkorting ook :money_mouth_face: , hoe relaxed is dat?!
Cheers, Otto

2 likes