Zoals sommige weten, moet mijn spulleboel binnenshuis verhuizen. Er moet plek gemaakt worden voor Floris 2.0
Het is me enorm tegengevallen, 10 sorteerbakken vol met onderdeeltjes, die in de nieuwe plek anders georganiseerd moesten worden en de winkel bleef ook nog open. Ben bijna gesettled, en kom weer een beetje toe aan modden. Tegelijkertijd komt de collectie door mijn handen en kan ik eindelijk eens foto’s maken.
(en serienummers noteren, to-do werk eraannoteren etc.)
Het meeste spul komt op het vintage gedeelte, maar deze dus niet:
Jullie kennen me… deze oranje zal wel in de kast van de SKA427 terecht gaan komen
De oranje heb ik net binnen, JDM (Japan Domestic Market). SCUBA op de wijzerplaat en air diver op de kastdeksel.
Terwijl de andere scuba diver op de caseback hebben.
Wellicht da tik nog een keer de stalen met zwarte plaat bij je koop. Vermoed dat die wel tegen een stootje kunnen. Voorlopig heb ik nog een Luminox als echte Beater, maar deze begint nu toch aardig wat sporen te vertonen dat die op is…
Valt me nu ineens op dat de wijzers wel heel erg
fallusachtig er uit zien…
een beetje Freudiaans
Verder een mooie collectie.
Helemaal mee eens. Heb de uitvoering in het zwart op mijn verjaardagsverlanglijstje gezet. Mocht m’n vriendin voor een andere kiezen, dan zal ik zelf nog even in de buidel moeten gaan tasten volgend jaar
Super!
Voor mij tot nu toe een van de fijnere seiko`s om te dragen.
Draagt 10 x lekkerder dan een monster, en die zitten al niet zo verkeerd
Misschien dat die van mij toch eens moet laten voorzien van saffier.
See you,
Marijn