BFK... onloopt het modden ook niet :)

origineel:

en

Origineel:

Ik lust ze rauw :slight_smile:

Ik vind hem wel leuk zo in het geel, is weer eens wat anders. :slight_smile:

Zien er meteen een stuk beschaafder uit… als dat je ding is. Ik vind zelf die lange seconde wijzer erg mooi met de lume-dot die wat verder weg staat dan gemiddeld.

Jij lust ze rauw! En terecht. Mooie mods. (tu)

Mooi die wijzers…:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: …

Absoluut mooi, subtiele aanpassing maar het origineel heeft mijn voorkeur.

Collega van mij wilde ook eens "neuzen"in de wereld die Seiko heet en ik zei neus maar lekker verder bij Rob op de site zodoende heeft hij bij Rob de BKF gehaald met een Lumpy band wat een mooie band is dit!,lekkere zware klok , robuust en de afwijking is op maandbasis meen ik maar 1 seconde. Ik kijk er ook met een schuin oog naar (voor de vakantie) vind het een symphatieke klok om te dragen.

Alleen vind ik de lumpy te smal onder deze klok, 20 mm vind ik te mager. Jammer dat er geen andere banden met een uitstulping(weet niet de juiste benaming ervoor) eronder kunnen , zeg maar net zo als de standaardband van de monster die iets breder uitloopt bij de aansluiting van band op de klok. 22 of 24 mm zou de klok absoluut beter staan maar wie weet is er tzt wel wat op gevonden.

hallo rob, is de bovenste bfk toevallig mijn ouwe klok, is nu van landrover110
anders zijn het dezelfde wijzers als die er bij justin zijn opgegaan.
of zie ik het verkeerd.

Deze gele heeft een andere secondewijzer

Ik heb een keer een 22mm lumpy op maat gemaakt met een dremel. Kostte me 1 band :(.
Maar het kan dus wel.

Ik doe het alleen niet meer. Te lastig.

robbie409 Schreef:

Gaaf!
… maar ik zou een andere secondewijzer (laten) monteren :wink:

:smiley: