BG1

Vorige week twee bandjes gekocht van BG. Alles zoals je het zou verwachten qua levering en fijne communicatie.

1 like

Bas heeft van mij een horloge overgenomen. Zeer plezierige ervaring. Nette en vlotte communicatie over&weer en betaling was ook a la minute geregeld. Perfect! :+1:

1 like

Nato van @BG1 overgenomen.
Snelle reactie en verzending.
Helemaal goed👍

1 like

Horlogebandje overgenomen van @BG1 . Prettige vlotte communicatie en snelle verzending :+1:

1 like

Bandje overgenomen van @BG1 . Snelle afhandeling en prettige communicatie. Bedankt!

1 like

Bandje ontvangen van @BG1. Goed verpakt en communicatie verliep super snel. Aanrader. :ok_hand:

Zoals gewoonlijk topdeal. Alles in kannen en kruiken. :ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi nieuw zwart leren 18mm Morellato bandje overgenomen van Bas.
Snelle communicatie, mats prijsje, aanrader om zaken mee te doen !

1 like

Bas, @BG1 is een aanrader. Mooi vintage klokje overgenomen. Prima communicatie en dito verzending!

1 like

Mooie rode zulu overgenomen van Bas @BG1, alles netjes en een handig bandentooltje erbij, topper! :+1:

1 like

Een mooie Sturmanskie overgenomen van BG_ (Bas), communicatie en verzending liep vlotjes en natuurlijk het horloge was super!! Een aanrader om zaken mee te doen. :crossed_fingers::crossed_fingers:

1 like

Afgelopen week een mooie vintage Prasent overgenomen van Bas. Prima deal, heldere en snelle communicatie en prima verpakt ontvangen. Aanrader om zaken mee te doen en tot een volgende keer :+1:

1 like

Gezien de vele (positieve) reactie kan het niet anders dat ook ik een prima ervaring met @BG1 heb. Afgelopen week hem bericht gedaan dat ik een perlon bandje van hem wilde overnemen en vandaag al in de bus.
Bedankt Bas. Volgende keer weer.

1 like

Afgelopen week gezellig met Bas op een terras een biertje gedronken in de zon en het uitgebreid of Russische en andere mooie horloges gehad. Mooi spul van hem gezien! Een aardige, bevlogen en eerlijke kerel waar ik zo weer wat zou kopen!
Thanks!
Groeten,
Marijn

1 like

Horloge overgenomen van Bas. Onder het genot van cappuccini en gevulde koek nog een paar andere fraaie horloges kunnen bewonderen. Kortom: topdeal!

1 like

Bandje gekocht bij Bas voor afwisseling op mijn Datejust.

Snelle communicatie en levering!

Zeer prettig! :+1:

1 like

Mooi bandje gekocht, goed geleverd. +1

1 like

Mooie mesh overgenomen van Bas, netjes verpakt aangekomen, super!

1 like

Leuke nato gekocht, lekker prijsje, en snel afgewikkeld.
Helemaal goed.

1 like

Bandje overgenomen van Bas @BG1 . Nette en soepele communicatie, supersnelle afhandeling. Aanrader dus!

1 like