BG1

Een tijdje geleden een Milanaise band overgenomen van forumlid BG_, maar vergeten mijn ervaring te delen. Bij dezen alsnog. Fijn contact en hartelijk ontvangst. De band zelf bevalt prima, voelt hoogwaardig aan en sluit perfect zonder speling. Één woord; top!

1 like

Leuke NATO gekocht van Bas, fijne deal!

1 like

Mooie deal mbt wat bandjes.
Prettige communicatie met Bas.
Al voor het geld op z’n rekening stond waren de bandjes al verzonden! Helemaal super!

Absoluut een aanrader en een volgende deal sluit ik niet uit!

@BG1 bedankt!

1 like

Ik sluit mij bij het bovenstaande aan. Nette ST5 over genomen. Erg blij mee!

1 like

Heb een paar mooie bandjes van bg_ overgenomen. zeer correct afgehandeld, waarvoor dank.

1 like

Deze week een leren bandje gekocht, goede betrouwbare verkoper, goede communicatie gehad.

1 like

Prachtige rallye-band gekocht van Bas. Vlotte deal en snelle afhandeling! :ok_hand:

1 like

Perfect bandje Bas, bedankt

1 like

Nato ontvangen, ben er blij mee Bas!

1 like

Mooi bandje overgenomen van Bas, correcte en snelle afhandeling, zeer tevreden !

Thnx! Hoort eigenlijk hier Bg_ :slight_smile:

Veuls te laat maar niet minder gemeend, een dikke :+1:t4: voor @BG_
Mooie klok gekocht, correcte afhandeling en super service de chrono even op de zaak langs te brengen. Thanks Bas!

1 like

Hele foute roze nato gekocht. Top verkoper

1 like

Van Bas een zeldzame Vostok Komandirskie Chronograph overgenomen. Top in orde en vlot geregeld. Aanrader!

1 like

Mooi bandje Bas. Cu next time

1 like

Leuk horloge overgenomen van BG. Leuk geouwehoerd over horloges. Aanrader!

1 like

Bas leverde mij een prachtige Sturmanskie. Prettige communicatie. Correcte afhandeling. En zeer snelle levering! Ik kan hem van harte aanbevelen.:+1: :+1:

1 like

Bandje geleverd gekregen zgan gewoon alles netjes afgehandeld en snel geleverd.
thn @BG_

1 like

Twee prachtige Poljot chronos van Bas overgenomen. Helemaal in orde! :thumbsup:

1 like

Rose bandje was snel bij mij in de bus, Bas is een fijne verkoper
Bedankt Bas

1 like