BG1

Kan bovenstaande helemaal onderstrepen. Lekker enthousiaste liefhebber.
Bedankt @bg_ . Een van de bandjes zit al om m’n Tissot :slight_smile:

1 like

Ook hier een roze NATO van Bas gekocht. Prima transactie :slight_smile:

1 like

Mooie nieuwe Milanaise band van Bas gekocht. Aardige vent, goede communicatie, snelle service.
In elk opzicht een aanrader. :+1:

1 like

Ook een mooie Milanese band van Bas gekocht, staat prachtig op de meistersinger van m’n vrouw.

Goede communicatie, snel verzonden en goed verpakt. Goed zaken doen!

1 like

Dank aan Bas @BG_ voor een Milanese band die ik zocht!
Snelle communicatie, advertentie die klopte en goede verzending.

1 like

Fijne perlon band gekocht van BG_ prettige communicatie, goede prijs. Echt een aanrader!

Groeten,

Stefan

1 like

En nog twee Poljot 3133’s van Bas gekocht (daar moet ik toch eens mee ophouden :wink:). Weer top in orde.

1 like

Ook hier een positieve ervaring met Bas; mooi Gulf bandje, goede communicatie en snelle verzending! :+1:

1 like

Gezellige ontmoeting met Bas in Utrecht. Absoluut een liefhebber! Ik zeg 5 stars verkoper. Jullie kennen me … ik zeg het niet zomaar … @BG1 is de beste :thumbsup:

1 like

Al twee keer een bandje gekocht van Bas. Prima communicatie en vlotte afhandeling.
Dat is toch precies zoals we willen dat het gaat? T:thumbsup:

1 like

Vanmiddag een poljot 3133 van hem overgenomen, echt in prachtige staat. Duidelijke communicatie en enorm vriendelijk. Als iemand die (nog) niet zo gek veel weet van horloges vond ik het verder enorm tof dat hij de moeite nam om mij nog wat meer uit te leggen/adviseren! Helemaal goed!

1 like

Mooi bandje gekocht, goed verpakt en snel verzonden.
Bedankt Bas!

1 like

Voor de tweede maal een leuke NATO van Bas @BG1 overgenomen :slight_smile:
Vriendelijk, duidelijk, to the point en stipt! Kortom voor herhaling zeker vatbaar! :slight_smile:

1 like

Nato bandje gekocht van Bas.

uitzonderlijk goed verpakt en snel verzonden. zeker voor herhaling vatbaar

Thanks!!

1 like

Horloge overgenomen van Bas in een prettige en probleemloze transactie. Aanrader!

1 like

Mooie blauw rode nato in perfecte conditie overgenomen.
Goede communicatie, vlotte levering. Prima!

1 like

:thumbsup:

Gezellige meet en transactie. Bedankt!

1 like

Wederom leuke deal gedaan en lekker gesproken over de maffe hobby die horloges heet met @BG1 :ok_hand::thumbsup::grin:

1 like

Ook ik weer een band van Bas @BG1 overgenomen en zoals altijd vlotte communicatie, vriendelijk en snel! Blijft een aanrader voor toekomstige transacties! :slight_smile:

1 like

Bandjes gekocht van Bas, Prima communicatie, snelle verzending. TU!

1 like