BGO heeft mijn Seiko Snoopy gekocht en kan ik van harte aanbevelen hier als koper. Vriendelijke communicatie, een heel net bod, en razendsnelle betaling! Zo wil je het. @BGO veel plezier met de Snoopy!
@BGO heeft recent een horloge van mij overgenomen, super snel contact, betaald, en vooral eerlijk! Erg prettig Bedankt!
@BGO heeft een horloge van mij gekocht. Snelle communicatie, eerlijke onderhandeling en een, altijd gewaardeerd, berichtje van ontvangst van het pakket.
5/5
@BGO heeft een horloge van mij overgenomen. Prettige communicatie en een eerlijk bod. Prima ervaring!
@BGO heeft mijn MoonSwatch overgenomen. Een eerlijk bod, snelle en fijne communicatie. Supersnelle betaling. Snel bericht van ontvangst van het horloge. Prima ervaring!
Snel mijn spulletjes kunnen verkopen aan @BGO. Prettige communicatie, snelle reacties. Aanrader
@BGO heeft onlangs van mij een horloge overgenomen. Na wat berichtjes en foto’s heen en weer was de deal al snel gesloten. Gelijk verstuurd en na enkele dagen al om zijn pols. Zeer prettige communicatie, zeker een aanrader! Veel plezier met de NA!